| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
尋晚..好KAI....*
傻老公...阿熙同時打黎....*
阿熙阻著我地....* 搞到我要拎著2個電話講....*
之後同傻老公傾電話...好多笑野....*
[[今日係咩節...清明,,端午...?!]] ((係白色情人節))
[[....黑色情人節WO.....]]
仲話我人生攻擊你兩個阿哥!!!!哈哈^0^
佢話好掛著我*3* 我都係牙...但係仲有1年半詐..^^加油***
仲有好多搞笑野.,*但係唔講咁多@@''
一句..((我愛你丫老公!!!))*V*
今日ENG堂...好好玩..不過比阿熙玩死左.......*你好野!!!!
很想和你手牽手走到大街*
曾共你經過聽筒講到落淚
可惜 是有聲 沒有畫
就算空郵影片 怕中途偏差
未夠睡前幻想感覺昇華
感謝你 在閉著眼晴數我
堅強地 寧靜沉睡星河
倘若我 眼角笑中有淚
沒什麼不妥 也許掛念太多
|
|
TIME︰2007-03-15 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
白色情人節*V*
PE..跑完出左身汗>>曲棍球...悶*
商業同KOEY傾左2堂...*0*就黎U-TEST...仲傾?!
ECON>>TEST出CAT!!!! 死..好眼訓...><><''
LUNCH..傻老公打比我..2次!!!好乖仔^^我鍾意*V* 白色情人節WO!!
但係竟然有一次係....[[打錯]]
軒比左支益力多我.,* 要我借中文佢抄!!!!=0=
ENG...*BORED.....*
MISS..唔好誤會好WO!!!
阿界比佢調左去我個位....個死仔搞我櫃筒...
我同傻老公GE秘密被公開...FU*K.....><><><
放學...同細豪玩左陣..同佢D FD齊齊偷佢D燒賣食***
同佢講[[唔据牙?!買多次LO!!!!]] 哈哈^0^
之後食埋個NOODLES...就出去打排BALL!!!!
鄭泳森小姐...我個後眼睇唔到野咖....
下下都偷襲我屎忽....!!!
小騰,,你夠啦!!!!*
打到5點半..冇打LU!!!
去左後樓梯個籃球場同小騰..平仔..KAI威..業 吹水..玩!!!
同JACKY傾左多電話,,走LU!!!!
[[傻老公..今晚話打多次比我!!!!!嘻嘻^3^]]
MISS & 你地 唔好誤會好WO!!!
阿界*阿熙*白切雞*軒....只是我的最佳損友!!!! |
|
TIME︰2007-03-14 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
仲有1年半!!!!
希望可以實現* =]
很喜歡4B..*
雖然不是全都是好友..*
但至少,,也有人可以令我過得開心!!!!
沒有期望時間可以走快些..
只期望在校園的生活過得開心.,*
這樣快就3月了..!!!
將來會怎樣..就由您帶路了!!!!!
|
|
TIME︰2007-03-11 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 203 | »
|