您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2007 年 1 月 5 日  星期五
 
嘩嘩嘩....大件事...!!!!!*
我個老公仔生日>>>>17歲啦!!!!!!!!
生日快樂牙..!!!!>V<啜啜~
祝你:::永遠都開開心心.,*
         心想事成...!!!!快D同老婆仔拉埋天窗!!!!=]  好冇先??!!

雖然今日發生左D野..唔太開心.,*
但係老婆仔永遠都係你心入面支持你..!!!!
[[什麼決定也好..我也會給你無限支持@@]]
 

             
TIME2007-01-05 01:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2007 年 1 月 1 日  星期一
 

1月
考試
的月份...努力地溫習..!!!
CHI左線///

     2月
     那時每個朋友都很真..很喜歡他們!!!!
              
每天也過得愉快///現在,,不1樣了><

                                                                           3月
                          沒有什麼特別.,*
                          番學,,放學,,和朋友們走在1起...!!!*
                                    過得很愉快!!!!!=)
  4月
      和1位好朋友冷戰 了數天...
      不知道是否1時衝動 //只知道有1點點後悔 ...
      1些令我不喜歡她的原因,,也會很快忘記...!!為什麼??! 不清楚....

                                                                                                            5月
                                15歲生日--收到很多禮物!!!!* =]
                                   第1次..*0*開心得很~''
                                   但,,考試迫近 ...要開始溫書了...!!!>3<''

6月
發生了很多事..'' 有開心,,唔開心.,*
6月10日,,認識了MY LOVER---綿羊仔^3^
6月17日,,吉野家'' [[很多不正式的第1次]]*
6月19日,,OUR FIRST DAY
6月21日,,初吻給了您*
6月29日,,壞消息 第1次出現..((會離開我嗎??!))
6月30日,,第1次同您睇戲[[新紮師妹]]


                           7月
                              嚴重缺乏眼淚 的月份....'''狂喊....CHI線..
                              眼淚因為您而流...
                              為什麼,,要和您相遇..然後又要遺下我1個??!
                           給我希望..再把它粉碎....可怕嗎??!!

       8月
       8月1日,,去左您屋企..=] 同您((隻秋))好過癮..!!!!*第1次
       8月7日,,傻佬竟然哭了....><><''
       您係第1個為我喊GE男仔...亦係唯一一個..!!!!*
       傻佬要番大陸..><MIZ..體驗到您不在身邊的感覺...=000=


9月
同3E說再見了..><要投入4B//不習慣....
以為可以和您1起在KCM渡過每1天...還是不可以...><
您做了1天的中4學生..那天就是回來交退學信...
相處時間少了...但您仍然可以令我感到十分不愉快....
[[可否答應我,,不要再在外面'''玩''']]
9月29日,,再1次離開我...鼓起勇氣去送你...
但眼淚仍然落下..
 
                        10月
                          中秋..陪我渡過的不是您,,而是1大班好友..!!!
                          這個月份有點兒似坐過山車...)))
                          10月26,,沒有出席運動會...因為您再1次要離開我了...第3次..
                          那次比任何1次都哭得犀利....'' 因為...不會再見到您...*
                          10月31日,,傻佬竟然不能上機了...''=口=我..鈍時呆了....


          11月

           統測,,又要開始溫習...''多謝1大班好友+傻佬''' 給我支持...!!!!啜>3<
           出現了1個很大的問題...只怪我不體諒您,,><向你發脾氣...
           很任性...11月14日早退同傻佬逛街...!!!!
           但,,這次任性也有理由.....什麼東西也是最後1次...
           11月15日,,番左大陸啦.....>W<
           11月17日,,上機了.....
           要分開半個地球,,,可以怎樣??!*



                              12月
                                  領袖CAMP*愛上了很多KCM同學仔.,*
                                  傻佬半年多了..好開心=]
                                  但傻佬離開了我1個多月了...><><><
                               沒有習慣與否...只有接受與不接受...\\\
                               但..接受了又如何....眼淚還是要落下...
                                   今年的聖誕難忘...有!!!!有開心,,不開心..!!!!
                                 12月的最後1天,,眼淚還是要跑出來....'''


2007年..希望自己可以長大,,堅強,,獨立...!!!
                     綿羊仔可以快D學識果邊D野,,勤力D..唔好再做小肥羊!!!!^3^
                     朋友們開開心心,,*

             
TIME2007-01-01 01:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 12 月 26 日  星期二
 
HOHOHO
今個聖誕CHI線.,*難忘到極點!!!!係屋企訓訓訓..=]
老公仔搞到又喊又笑''''想點先...??!

平安夜((24號))
朝早同老公仔CAM見.,*好開心XD
12點半打黎傾左7個字長途仔!!!
溫書>>>訓教''''
小優齊齊過LONELY聖誕,,,苦命人
8點幾老公仔黎報到.,*XP
12點許願.,*老公仔應承打黎..冇打.....

25號((X'MAS))
尋日應承左今朝MSN見,,,去左放煙火..放我飛機
仲話我咁早想縛著你....?!?!
晏就老公仔係人地屋企ONLINE!!!終於原諒左
訓教>>>小優CALL我拎聖誕咔仔.,* [[寫左篇文比我,,好好睇XDD我鍾意.,*]]
應承左我夜晚ON..ON左唔應我...哼.,*
AUYAN傾計仔.,*
(((我嬲唔落丫)))
老公仔
打黎哄番我..又一個鐘GE長途仔..!!!!
眼淚收番晒..笑番..!!!!
我唔識體諒你..
對不起..><!!*

26號((BOXING DAY))
老公話佢ONLINE打比我.,*好乖仔..!!!
但係我懶訓聽唔到...><
8點---9點
CAM見.,*
神秘聖誕,,生日禮物
---
我阿媽琴高琴低要小心---
打乞痴著多件33---  
好傻仔.,*
溫書 X 2HOUR
1點MSN又見..又見多半個鐘^^
夜晚沖緊涼>>老公打比我...把聲咁衰做
咩事??!!

             
TIME2006-12-27 09:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]