| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
19*5
相愛第11個月* 對嗎?!
會繼續下去的!!!
一不滿意淚落下來 嚇得你要分開
如我知錯 可否乃念最初
再苦都快樂過 要告別懲罰我 怎可
你 太重要使我 淚亦落得多
見要見得多 假使感覺被折磨
能減少點愛是否原諒我
20*5
發生了大大事件...><
要改掉..臭脾氣!!!*
做到滿分..可以嗎???!!
信任你..做到ma??!
道歉..會被原諒嗎?!
{我愛你}日
|
|
TIME︰2007-05-20 08:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
-測MATHS..識識地..HEHE^^叻晒..
-多謝陳俊界GE壽C!!!YOYOYO*
-LUNCH買左好多零食!!
-番到去聽到一個消息***出奇!!
-南南差D飛落街>>笑死我*
-中文堂..分甘同味WITH KOEY..阿界..阿熙!!!
-放學補中史好煩牙~~~聽日可能要再去*
-去音樂室搵兩個人=] 8左好多野..^^''
-M記WITH1對情侶AND MIKO```
-做左炸兩....=='' 講埋D KAI野..笑死*
好羨慕你地呢2個傻人```
長長99啦...!!
你>>>唔好蝦佢牙..我當佢細妹咖..*
|
|
TIME︰2007-05-17 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
``16歲*多謝晒
尋晚1點幾..* 傻人突登打黎同我說*生日快樂*,,
開心到我傻!!!!^^'' 傻仔..你永遠都係最好!!!!!
今朝,,傻人[[陪]]我番學!!*YO~
又講講講...講左好多野-000-哈哈!!!
PE堂..玩到出晒汗..@@好臭!!
商業 X2 ECON X2 好悶牙..!!!!
LUNCH..傻人再打黎..YOYO!!!
有野瞞著我WO!!??
佢講錯野..係咁比我笑:::知唔知一個生日蛋糕幾多號?!
你講緊咩???!?!?!
講講講....路途中撞到平少*
比佢同傻人講左陣..=3=
佢地2個係度互相串咀...笑死我!!
ENG X2 入HALL睇FILM!!!
放學..食左阿界比我個包之後好急屎...
(講笑..係我腸胃問題..唔關你個包事..THX YOU!!!)
去左柯...廁紙大大卷!!!*
SUM請食雪糕^^''
上番4A度..諗著溫MATHS..最尾都冇..係度諗野..*
睇阿史..阿熙..阿界 隻秋...好吸引!!!!>3<
多謝你們的:::變態祝賀!!!!!
7點..坐阿史車落番葵芳!!!
多謝咁多位從不同途徑同我講生日快樂GE人!!!
第1位:大LING*
第2位:傻仔*
排名不分先後..
FING..KOEY..ANGEL..WA姐..CC..蜻婷
NG+HO..沙魚..細HO..平少..小騰..阿熙..阿界(請我食包)
小優..KA WAI..張宇SUM(食雪糕^^)..LI曉KIT..
傻城..PONG..立育..CINDY..AUYAN..
TRACY..JACKY..阿史(唱生日歌) |
|
TIME︰2007-05-16 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 203 | »
|