連績第6日```係咁傾傾傾.,* 傻老公,,你D電話費和味嗎?! 今日CAM埋,,發覺你發脤左唔少*哈!!! 我想要番你中三同暑假個傻仔樣.,* 得唔得先!!!?*
TIME︰2007-04-10 05:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
〝連續第4日〞 估唔到1日GE變化咁鬼大``` 冇事LU!!!好穩定.,* YO MAN!!! 聽到傻佬話佢東涌果邊籃球D FD原來仲有搵佢...`` 仲寄埋FORM比佢一齊去比賽...!!! 但係佢地唔知佢已經唔係香港... 忽然間..一個冇人可以答到我GE問題又出現.... [[點解走果個係你????!!!]] CHI線..又喊... 個心痛到仆KAI!!!=] 要傻佬一下子離開晒佢D朋友...我都接受唔到..* 何況佢?!?! 扮冇野..?!我唔信你!!! 決定盲目捏著你穿梭 MI AM○R RICARDO NG*
邊度有牙醫?!救命!!!!
TIME︰2007-04-09 12:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
TIME︰2007-04-08 10:20 AM