您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2007 年 5 月 31 日  星期四
 

咁快就完左個5個月LU....

有好多野想做...可惜時間不訐可..
就算1日有48小時....我都冇咁GE精神....
依家幾早訓上堂都去左搵周公....冇MOOD....==''


我想溫書
我想考好個試
我想呢排唔洗返工
我想快D放暑假
我想游水
我想買衫
我想睇戲
我想出糧OVER我想像
我想剪頭髮
我想電髮
我想去北京
我想咩都唔洗煩
                     {問題..不要衝著我而來}




沉思了幾天...
這次....我應該知道我需要什麼...
我亦需要好清楚自己想要D咩...!!



             
TIME2007-05-31 07:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2007 年 5 月 29 日  星期二
 




什麼事丫???? 好早訓咖啦WO..竟然仲咁眼訓...
點解會咁咖><><><''
乖D啦..考試啦..!!!!=]


發覺番學GE日子都幾冇聊...*
好掛著N16牙!!!!*
LUNCH WITH 肥,,RICKY!!!!*
多謝RICKY請客~~~*
之後陪佢去揀野...再搭TAXI上番學校*
都係RICKY請...* THX YOU SO MUCH!!!>333<
上次睇戲都係你GE...你真好^^''






發覺自己好自私.....
愈來愈唔知自己想點.....=''=
個心去左邊得度...????!!






                                                                                                                                                       2[[R]]



             
TIME2007-05-29 08:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2007 年 5 月 26 日  星期六
 




本來要去賣旗...遲左起身...*
DUM左D散子去算LU!!!
3點N16...*
冇咩特別...*又要收CL><''
教D唔教D...自己摸索吓先*=]
1點3終於搞掂*
下次要快小小先得*
TARGET>>個半鐘搞掂..* 唔好累到人地..^^''
同永健..阿肥..BEE草根..*
好多人JOIN!!!*
WITH阿肥草根門口傾心事*BEE JOIN!!!
肥佬..阿偉電單車好MAN*>3<
吹左陣肥佬車埋永健..*
同阿肥..BEE吹水吹水3點幾..走LU!!!
THX阿南幫我拎袋..但係我冇錢比你...HEHE*


同阿肥..BEE吹完水之後...
我想做一個好GE COUNTER..*
我要做好成績出黎..!!!!
雖然唔知會留係度幾耐....但係我希望我可以做到!!!
[[你地]]可唔可以唔好再走牙???
我想要番我岩岩入黎GE N16!!!!



RICKY點讀??????
VICKI點讀??????

永健嗌我改名.....同佢個名太似...
冇人識分....FU*K YOU!!!!



             
TIME2007-05-27 04:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]