| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
如是這..早上傾電話WITH老公仔..傾左1個鐘..!!!
之後老公仔就要執野LU....>3<SO收線..
我就ONLINE..MSN WITH PONG,,小優,,老公仔~
傾傾吓就到左11點幾..之後出去睇電視..''
好快,,老公仔就打比我嗌我出去LU~ (話左今日送佢走!!!*)
咁我睇左陣電視就換衫出去啦..!!!!!
照舊搭去荔景..WITH老公仔同表弟上車..!!!! [[SOR,,我又要你地等我啦...><]]
之後搭去太子...去到都係12點9...仲有1個鐘老公仔佢地坐果架車先到...==''
咁我地就企左係出面曬左陣....
之後就入去果間野度坐LU~''等D職員嗌上車..
係等GE期間..攬實老公仔,,啜啜~><><><好唔捨得你呀~!!!!!
表弟又冇拿拿係度玩野WO..打左老公仔一巴...><''兩個都係傻仔,,!!!!嘻,,
果度有個得意O靚妹..話表弟似女仔,,
又同老公仔同埋表弟互啤....哼哼,,妒忌佢同老公仔玩....><''
1點9..架車到啦..><><''鳴鳴........''
陪老公仔去行埋去架車前面就走LU.....再見啦老公仔,,''''><
臨走之前攬著老公仔鍚左佢一吓..拜拜..小心D呀你!!!!!!
之後我就自己搭番MTR番葵芳..SD多個SMG比老公仔先~^^
番到去老公仔打黎..話我仲有D野未同佢講~^^我知係咩,,迫佢同我講先~
[[我愛你呀老婆!!!!!]] [[我愛你呀老公!!!!!]] >>想喊TIM@@
之後食埋兩隻雞翼就去白普理啦~
WITH小優,,MIU抄暑作.....!!!!!!!!MATHS~
5點9小優同MIU走LU..我就差少少SO抄埋先...
6點搞掂..抄左我3個鐘...!!!!!!攰呀><><><''
不過好過係屋企發夢啦...!!!!!!!!!!會掛老公仔掛到喊咖><''我唔要再喊..!!!!
之後番屋企LU~!!!!!!!!!!!!!
##由這天開始直到開學或9月中,,老公仔不在我的身邊..
我要鍚自己多一點..!!!!!^^'' 唔可以再喊..令老公仔擔心~
老公仔>>玩得開心一點吧..!!!!##
##跟老公仔的表弟相處左1個禮拜..雖然都係好少同佢講野..
但係都有D唔捨得佢呀...!!!!唔知仲有冇機會見到佢呢??!!!
再見了.......!!!!!!!!!!!##
|
|
TIME︰2006-08-23 11:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
尋晚訓訓吓4點幾SMS WITH老公仔!!!!
嘻嘻,,我係老公仔最愛GE寶寶~啜啜>3<
朝早9點幾打左比老公仔..但係佢唔傾得..SO等佢晏D打比我~''
係屋企訓教睇電影.......
12點幾老公仔打黎LU,,咁我就換衫出門口LU..
出去前收到老公仔GE電話..嗌我幫佢表弟去商場買芒果汁..''=33=
咁就拿拿林行過去啦..!!!!!!
買完番去地鐵站搭去荔景等老公仔同表弟..!!!
見佢地未到,,打比佢地..點知佢地係我後面..嚇親我....><''
搭去油麻地落車..但係原來我買左太子飛.........白痴左囉.....'''
老公仔陪我去補飛..補左1蚊....''個職員比左張好特別GE飛我~''
咁我想收藏張咁特別GE飛..老公仔就嗌我唔好用張飛..
同佢一齊出閘....!!!!!本來我都唔肯GE..廢時比人見到~累左老公仔就唔好啦~
但係最尾都係比老公仔搶左張飛..迫我同佢一齊出閘..
好彩冇人見到..==''之後老公仔比番張飛我~多謝你呀~!!!!!
呢張飛好有紀念價值!!!!!咔咔~''
跟著就去砵蘭街睇野..//順路去攞護照果間野..
點知去到..間野放緊LUNCH..2點先開番..
咁我地就行去 旺角>>太子>>旺角>>[[夠鐘]]油麻地(攞証)>>旺角~!!!!!!
我地係旺角食 吉野家..之後就周圍行...睇野~
陪 表弟買衫買鞋....揀左好耐....!!!!!攰死我了.....><><><''
好彩有老公仔鍚番..^^沿路上我唔係比人撞就係樓上滴水...
又有老公仔攬著我行保護我........=000000000=''哈,,老公仔好得意~傻佬,,!!!!
買晒..就過番去太子食臭豆腐!!!!!!!!!!!!!好食..
之前諗著好臭GE~但係見到老公仔同表弟個樣笑得咁奸..
我都要試吓先!!!!!!!!!!哈哈哈....老公仔冇介紹錯~
之後買埋野飲7點3就搭MTR番去LU~!!!!!!
好唔捨得老公仔..聽日晏就佢要同表弟番大6....
唔知幾時先落番黎.........><><><''
唔好去咁耐呀!!!! 唔好整親呀!!!!
唔好玩到癲晒呀!!!! 唔好再[[..........]] <<你明咖LA!!!!
番到黎記得陪我影相呀..你今日應承過我咖~!!!!!
我叫::::::寶寶///琪琪  |
|
TIME︰2006-08-21 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
23:40-01:35,,將所有心事講晒出黎..花左好多力氣.....亦都晒左唔少眼淚////
換黎ge..係大家彼此ge信心同了解....!!!
但最後我先知道..我地最大ge承諾..我放左最多信心落去ge果個承諾..
好可能會實現唔到.....咁如果你番唔到黎接我走...我可以點??!!
你嗌我唔好等你..搵個第2個....我做唔到..我鍾意果個係你..
我好妒忌其他人可以平平凡凡咁,,同自己鍾意ge人去邊就去邊..
想幾時見就幾時見........
點解我地唔得..??你走左之後幾時先會番黎...??
承諾....沒有了...
信心....沒有了...
哭..有用嗎???!
|
|
TIME︰2006-08-20 07:35 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 203 | »
|