您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 8 月 22 日  星期二
 
如是這..早上傾電話WITH老公仔..傾左1個鐘..!!!

之後老公仔就要執野LU....>3<SO收線..

我就ONLINE..MSN WITH PONG,,小優,,老公仔~

傾傾吓就到左11點幾..之後出去睇電視..''

好快,,老公仔就打比我嗌我出去LU~ (話左今日送佢走!!!*)

咁我睇左陣電視就換衫出去啦..!!!!!

照舊搭去荔景..WITH老公仔表弟上車..!!!! [[SOR,,我又要你地等我啦...><]]

之後搭去太子...去到都係12點9...仲有1個鐘老公仔佢地坐果架車先到...==''

咁我地就企左係出面曬左陣....

之後就入去果間野度坐LU~''等D職員嗌上車..

係等GE期間..攬實老公仔,,啜啜~><><><唔捨得你呀~!!!!!

表弟
又冇拿拿係度玩野WO..打左老公仔一巴...><''兩個都係傻仔,,!!!!嘻,,

果度有個得意O靚妹..話表弟似女仔,,

又同老公仔同埋表弟互啤....哼哼,,妒忌佢同老公仔玩....><''

1點9..架車到啦..><><''鳴鳴........''

老公仔去行埋去架車前面就走LU.....再見啦老公仔,,''''><

臨走之前攬著老公仔鍚左佢一吓..拜拜..小心D呀你!!!!!!

之後我就自己搭番MTR番葵芳..SD多個SMG比老公仔先~^^

番到去老公仔打黎..話我仲有D野未同佢講~^^我知係咩,,迫佢同我講先~

[[我愛你呀老婆!!!!!]]  [[我愛你呀老公!!!!!]]
   >>想喊TIM@@

之後食埋兩隻雞翼就去白普理啦~

WITH小優,,MIU抄暑作.....!!!!!!!!MATHS~

5點9小優MIU走LU..我就差少少SO抄埋先...

6點搞掂..抄左我3個鐘...!!!!!!攰呀><><><''

不過好過係屋企發夢啦...!!!!!!!!!!會掛老公仔掛到喊咖><''我唔要再喊..!!!!

之後番屋企LU~!!!!!!!!!!!!!


##由這天開始直到開學或9月中,,老公仔不在我的身邊..

我要自己多一點..!!!!!^^
'' 唔可以再喊..令老公仔擔心~

老公仔
>>玩得開心一點吧..!!!!##


##跟老公仔表弟相處左1個禮拜..雖然都係好少同佢講野..

但係都有D唔捨得佢呀...!!!!唔知仲有冇機會見到佢呢??!!!

再見了.......!!!!!!!!!!!
##

             
TIME2006-08-23 11:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 8 月 21 日  星期一
 
尋晚訓訓吓4點幾SMS WITH老公仔!!!!

嘻嘻,,我係老公仔最愛GE寶寶~啜啜>3<

朝早9點幾打左比老公仔..但係佢唔傾得..SO等佢晏D打比我~''

係屋企訓教睇電影.......

12點幾老公仔打黎LU,,咁我就換衫出門口LU..

出去前收到老公仔GE電話..嗌我幫佢表弟去商場買芒果汁..''=33=

咁就拿拿林行過去啦..!!!!!!

買完番去地鐵站搭去荔景等老公仔表弟..!!!

見佢地未到,,打比佢地..點知佢地係我後面..嚇親我....><''

搭去油麻地落車..但係原來我買左太子飛.........白痴左囉.....'''

老公仔
陪我去補飛..補左1蚊....''個職員比左張好特別GE飛我~''

咁我想收藏張咁特別GE飛..老公仔就嗌我唔好用張飛..

同佢一齊出閘....!!!!!本來我都唔肯GE..廢時比人見到~累左老公仔就唔好啦~

但係最尾都係比老公仔搶左張飛..迫我同佢一齊出閘..

好彩冇人見到..==''之後老公仔比番張飛我~多謝你呀~!!!!!

呢張飛好有紀念價值!!!!!
咔咔~''

跟著就去砵蘭街睇野..//順路去攞護照果間野..

點知去到..間野放緊LUNCH..2點先開番..

咁我地就行去旺角>>太子>>旺角>>[[夠鐘]]油麻地(攞証)>>旺角~!!!!!!

我地係旺角食吉野家..之後就周圍行...睇野~

表弟買衫買鞋....揀左好耐....!!!!!攰死我了.....><><><''

好彩有老公仔鍚番
..^^沿路上我唔係比人撞就係樓上滴水...

又有老公仔攬著我行保護我........=000000000=''哈,,老公仔好得意~傻佬,,!!!!

買晒..就過番去太子臭豆腐!!!!!!!!!!!!!好食..

之前諗著好臭GE~但係見到老公仔表弟個樣笑得咁奸..

我都要試吓先!!!!!!!!!!哈哈哈....老公仔冇介紹錯~

之後買埋野飲7點3就搭MTR番去LU~!!!!!!



  好唔捨得老公仔
..聽日晏就佢要同表弟番大6....

唔知幾時先落番黎.........><><><''

唔好去咁耐呀!!!!  唔好整親呀!!!! 

唔好玩到癲晒呀!!!!  唔好再[[..........]]
<<你明咖LA!!!!

番到黎記得陪我影相呀..你今日應承過我咖~!!!!!

我叫::::::寶寶///琪琪 

             
TIME2006-08-21 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 8 月 20 日  星期日
 

23:40-01:35,,將所有心事講晒出黎..花左好多力氣.....亦都晒左唔少眼淚////

換黎ge..係大家彼此ge信心同了解....!!!

但最後我先知道..我地最大ge承諾..我放左最多信心落去ge果個承諾..

好可能會實現唔到.....咁如果你番唔到黎接我走...我可以點??!!

你嗌我唔好等你..搵個第2個....我做唔到..我鍾意果個係你..

我好妒忌其他人可以平平凡凡咁,,同自己鍾意ge人去邊就去邊..

想幾時見就幾時見........

點解我地唔得..??你走左之後幾時先會番黎...??

承諾....沒有了...

信心....沒有了...

..有用嗎???!

             
TIME2006-08-20 07:35 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]