您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 8 月 2 日  星期三
 

今日9點幾,,比傻佬GE 1個電話震醒左,,

跟著同佢傾啦!!!!但係好似未醒得晒,,冇乜心情..><MAYBE係頭先個惡夢啦.....

唔要呀><><><!!!!!!!

傾到10點,,收線..刷牙>>開電腦,,又同傻佬CHAT =]

SD左D相仔比我,,  放心~我唔會拎去打小人GE!!!!嘻嘻,,>V<''

跟著整吓呢樣,,整吓果樣,,12點就出去睇電視LU,,

睇完電視,,就訓教>>傾電話>>訓教>>傾電話>>訓教....成4點幾5點先起身////==''

之後就梗係同FD CHAT啦....=3=


             
TIME2006-08-02 11:47 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 8 月 1 日  星期二
 
31/7

冇出街..成日都係屋企...!!

傻佬傾電話..chat∼*>V<”

同埋睇晒本【失戀急診室】LU..!!!麻麻地啦今次..

********************************************
1/8

朝早打左個電話比傻佬..嘈醒佢..!!

than互相串咀in msn>_<”

睇埋《青出於藍》打比傻佬>>換衫>>出去...

係東涌mtr傻佬黎接我∼去佢屋企...xp

由mtr行去佢屋企都係遠..差少少攰死..!!!

去到玩電腦.睇閉路電視&相相...!!!

〔〔你以前咁得意..依家唔得意LU=3=〕〕咔咔..

5點鐘,走人..傻佬要去圖書館還書..

than就帶左我去一個幾好玩ge地方...

嘩嘩嘩..d蟹仔好得意..!!!

我要搵1次夜晚去..探險∼同捉蟹仔...哈哈哈∼!!

之後傻佬就陪我行番過mtr...辛苦你了!!! 鍚晒你∼*
 


PS:今日好開心∼辛苦傻佬陪我行黎行去∼!!

   我會改掉我任性的習慣!!!

             
TIME2006-08-01 08:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 30 日  星期日
 

今日又同傻佬出街街>>哈哈!!!

__________'' 喜歡你 ''__________

冇冇聊聊咁睇電視,,等傻佬打比我!!!

1點幾,,傻佬打黎^^,,講好左係邊度等就換33出門口LU!!!

行過MTR GE途中,,撞到YOYO,,放左1個月暑假,,真係咩人都唔認得LU,,

如果唔係佢嗌我我都唔知果個佢...!!!

跟著係MTR度等左陣,,傻佬黎啦!!!

首先去左個公園度坐,,,><
喂喂,,係咁攞我對拖鞋黎拍我....=3=想打交呀??!!

坐左陣,,去左新都會行吓,,3聯>>睇BALL鞋>>戲院___睇吓戀愛初歌幾時上,,

奧奧,,再一次失望.....><><><

行完,,上左去個公園坐..見到好多細路都好搞笑,,

係咁玩廁紙..傻佬話佢地扮[[李莫愁]]???!!
可愛死了>V<''

諗著坐到3點落吉野家陪傻佬食野..點知坐到3點4,,5先落../\/\''

去到,,搵左位..同枱有一個好得意GE BB^^''呵呵///

食完要走LU..特登經林士德個足球場睇吓有冇KCM GE同學仔踢BALL,,

熟GE就冇LU,,校友就大把,,!!!=0=''

送埋傻佬去搭車就番屋企LU,,!!!


期待8月^^
好似有好多野做,,

練排BALL,,WITH KOEY 電髮,,去沙灘玩,,睇戲,,

陪傻佬&佢表弟,,^^ 不少得GE,,就係做功課LA....==
 

如果做齊晒GE話,,呢個8月都會過得幾充實GE,,HAHA^^

             
TIME2006-07-30 05:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]