| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
今日9點幾,,比傻佬GE 1個電話震醒左,,
跟著同佢傾啦!!!!但係好似未醒得晒,,冇乜心情..><MAYBE係頭先個惡夢啦.....
唔要呀><><><!!!!!!!
傾到10點,,收線..刷牙>>開電腦,,又同傻佬CHAT =]
SD左D相仔比我,, 放心~我唔會拎去打小人GE!!!!嘻嘻,,>V<''
跟著整吓呢樣,,整吓果樣,,12點就出去睇電視LU,,
睇完電視,,就訓教>>傾電話>>訓教>>傾電話>>訓教....成4點幾5點先起身////==''
之後就梗係同FD CHAT啦....=3=
|
|
TIME︰2006-08-02 11:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
31/7
冇出街..成日都係屋企...!!
同傻佬傾電話..chat∼*>V<”
同埋睇晒本【失戀急診室】LU..!!!麻麻地啦今次..
********************************************
1/8
朝早打左個電話比傻佬..嘈醒佢..!!
than互相串咀in msn>_<”
睇埋《青出於藍》打比傻佬>>換衫>>出去...
係東涌mtr傻佬黎接我∼去佢屋企...xp
由mtr行去佢屋企都係遠..差少少攰死..!!!
去到玩電腦.睇閉路電視&相相...!!!
〔〔你以前咁得意..依家唔得意LU=3=〕〕咔咔..
5點鐘,走人..傻佬要去圖書館還書..
than就帶左我去一個幾好玩ge地方...
嘩嘩嘩..d蟹仔好得意..!!!
我要搵1次夜晚去..探險∼同捉蟹仔...哈哈哈∼!!
之後傻佬就陪我行番過mtr...辛苦你了!!! 鍚晒你∼*
PS:今日好開心∼辛苦傻佬陪我行黎行去∼!!
我會改掉我任性的習慣!!!
|
|
TIME︰2006-08-01 08:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
今日又同傻佬出街街>>哈哈!!!
__________'' 喜歡你 ''__________
冇冇聊聊咁睇電視,,等傻佬打比我!!!
1點幾,,傻佬打黎^^,,講好左係邊度等就換33出門口LU!!!
行過MTR GE途中,,撞到YOYO,,放左1個月暑假,,真係咩人都唔認得LU,,
如果唔係佢嗌我我都唔知果個佢...!!!
跟著係MTR度等左陣,,傻佬黎啦!!!
首先去左個公園度坐,,,><喂喂,,係咁攞我對拖鞋黎拍我....=3=想打交呀??!!
坐左陣,,去左新都會行吓,,3聯>>睇BALL鞋>>戲院___睇吓戀愛初歌幾時上,,
奧奧,,再一次失望.....><><><
行完,,上左去個公園坐..見到好多細路都好搞笑,,
係咁玩廁紙..傻佬話佢地扮[[李莫愁]]???!!可愛死了>V<''
諗著坐到3點落吉野家陪傻佬食野..點知坐到3點4,,5先落../\/\''
去到,,搵左位..同枱有一個好得意GE BB^^''呵呵///
食完要走LU..特登經林士德個足球場睇吓有冇KCM GE同學仔踢BALL,,
熟GE就冇LU,,校友就大把,,!!!=0=''
送埋傻佬去搭車就番屋企LU,,!!!
期待8月^^好似有好多野做,,
練排BALL,,WITH KOEY 電髮,,去沙灘玩,,睇戲,,
陪傻佬&佢表弟,,^^ 不少得GE,,就係做功課LA....==
如果做齊晒GE話,,呢個8月都會過得幾充實GE,,HAHA^^
|
|
TIME︰2006-07-30 05:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 203 | »
|