您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 7 月 26 日  星期三
 
7點2起身,,攰到傻,,隻眼瘺死.....==''

抵死NA,,喊咩呀喊,,屎忽鬼......><><!!!!!!!!

同上次一樣去荔景,,今次同埋佢班FD一齊搭過去,,

><><攬著傻佬係度CRY,,好彩冇人見到.....!!!!
之後又冇野..

THAN係寳琳站出,,,OH以為係將軍奧出,,,,

搞到我傻吓傻吓咁....出唔到閘....去補錢先出到去....

諗著去食早餐,,點知冇野食...

我同傻佬都冇食到..佢班FD係度食野..

26蚊一個早餐
,,果然係耐D,,!!!!哈哈..
 
好多搞笑野,,笑到我傻上加傻....HAHA^^

成班傻仔,,哈哈!!!!

走得,,行去將軍奧體育館,,

毛毛條女黎左,,好搞笑,, =]

去到好快就到佢地打..><輸左WA...!!!

有個人嗌佢地過去影相,,

我地呢邊D人係度笑,,話佢地好似監犯,,差一張側面,,

睇完BALL,,走人,,佢地去左附近個場度打BALL..

得番我同個女仔係度睇...比D蚊咬死....

走果陣,,同佢地班傻人BYE BYE LU..

[[以後都應該見唔到佢地LU,,BUT我會記著你地GE!!!]]

THAN傻佬番去體育館換衫,,係將軍奧行左陣,,

發吓癲..食埋野...

東涌,,6點幾走佬!!!
 

眼淚,,全被今天的快樂掃走!!!!

多謝傻佬今天給我的快樂!!!

             
TIME2006-07-26 09:17 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 25 日  星期二
 

當我和你走在一起就已經決定

不看不聽不問也
不會放棄

是你讓我瞭解自己 可以為愛那麼堅定

只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你

我知道我偶爾有一點任性

不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避

Sorry我還是不會放棄愛你

             
TIME2006-07-25 09:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 24 日  星期一
 
尋晚訓唔著,,1點幾先訓到///

晨咁早6點幾起身,,7點5到左荔景車尾,, (早左5分鐘/\/\'')

傻佬
到左,,就搭去將軍奧,,

有點兒眼訓,,
THX傻佬GE膊頭WO''

去到,,8點幾,,係個站入面兜左2個圈,,等傻佬GE 5個FD,,

[[4男1女,,有1個男仔有D似我大佬,,但係又勁似RAIN WO'']]

齊人就行啦..佢地去M記買早餐,,

買完就搵的士站,,搵左勁耐,,,,==''

有架的士黎到我地面前又兜番走....''

9點先上到的士,,***分左2架,,傻佬係的士度換鞋,,,=3=

去到將軍奧體育館,,就睇人打著籃球先,,

9點幾先到佢地,,^^贏左14:8,,叻叻,,

諗著10點幾再有得睇,,點知果TEAM人冇黎到,,

傻佬佢地唔洗打,,不戰而勝!!!!

跟著睇人打,,係度涼“空調”/\/\'' [[佢班FD講GE,,哈哈!!!]]

諗左陣,,走LU....行過隔離壁球場見到韋SIR WO...

黎到呢度都撞到,,
有緣!!!!!!!

跟著行去寳琳,,搭番MK,,

到左~我同傻佬去行街,,佢D FD就好似去唱K LU..''

行吓又發吓癲咁...對唔著呀><><><''

3點幾,,搭MTR番去,,係荔景出,,

有人蝦我><><
''陪傻佬等埋車我都有車黎LU!!!!

唔知係眼訓,,定係冇心情,,,,==''==''

6點半訓教,,訓到7點半我大佬拍醒左我問左我D野,,

跟著我就食飯LU,,冇出到深水埗陪BABA食TIM....><><''

THAN沖涼,,打日記.....''''
 
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][[][][][][][]
 

可惡的訊息
又再一次出現......

但今次我選擇了一個較聰明的方法,,

不再哭了,,因為我知道一旦忍不著哭,,就會哭個不停,,

所以我選擇在心裡落淚,,,,,

很多都說,,一段美好的感情背後該會受到很多障礙,,

我不怕承受這些障礙,,,,但最終能給我一個完美的結局嗎???!!!
 

現在,,我想通了,,,!!!!!!!!!
無論你給我什麼答案,,我也能接受,,

但我必須別人向我坦白,,因為這才會得到安全感,,>W<

             
TIME2006-07-24 09:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]