| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
8點起身sd左個message比相公,,諗著嗌佢今日訓耐d....
點知之後就打番比我..話起左身好耐.....==''所以傾左陣間..
9點---練ball......'' 12點>>走人....!!!!
去相公屋企..狂叫佢講個結局比我知,,><><''
5點鐘,,走lu...去買野食..
than相公陪我搭38去mtr....係架車度又發左癲....
終於講左果件事比佢知......##內疚.........................==
搭mtr..係架車訓左....原來我今日好攰.......zzzzzzzzzzzzzz
番到去..同相公chat..又講多樣野比佢知.......終於-------->>[[破戒]]了.........><''
原來一直我都係呃緊自己,,呃緊人.....
其實我仲未接受得晒你要走ge呢個事實...
今日我第1次喊>>係因為你ge1句“對唔著”......
第2次喊就係>>唔捨得你走..........
|
|
TIME︰2006-08-14 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
12*
小優入CAMP...冇得找她傾計了.......=M=''
朝早一起身打比傻佬*相公..><''又嘈醒左佢..今次真係有D內疚..你尋晚咁夜訓..'''
咁同佢係度傾電話...傾傾傾...^^
THAN再開電腦MSN>>WEB CAM...!!!!咔咔,,
CAM左成日...晏就傻佬*相公就幫我搞埋個QQ佢...!!!!
搞左好耐..整好..但係我唔係好識用....!!!
之後再睇“惡魔在身邊”..!!!同傻佬*相公“一齊睇”!!!!!/\/\''
傻佬*相公 睇到好激動.....
夜晚仲搞笑,,傻佬*相公 同 傻婆*娘子 不約而同做埋同一樣野~!!!!
SD MESSAGE!!!我一SD完左比你,,同時我又收到你比我GE MESSAGE!!!!哈哈~
心靈相通AR!!!!!!>V<'' 愛死MY相公啦!!!!!
PS::11號>>鄭詠森.....輸左.................><''哈哈哈......
13*
起身打比相公傾左陣...!!!!
THAN同KOEY去左電髮..電直!!!
要坐定定唔準郁...對我呢個過度活躍GE傻妹仔黎講..
真係有D難度...!!!!!我忍................-V-
1點7先走......><><!!!搭MTR..同相公報到~ [[[我番緊屋企啦..!!!!!]]
個頭好似怪怪地咁.......個師傅話岩岩電完係咁...
要後日洗左頭D頭髮先會自然D!!!!
依家DUR左皮.......=000000000000000000='''
番到去食左D野就計續睇“惡魔在身邊”////
但係中間有D冇睇到..依家唔知講緊乜LU~><''
睇睇吓..好掛著相公......><><><''''
再加埋套戲......忽然好想發吓癲.........'''
但係廢時啦....拿拿林唔閂左佢唔睇...廢時[[破戒]]...!!!!
(尋日同今日朝早都冇喊到..我唔可以咁易喊>>應承左你地)''
跟著係屋企四圍搵野做..收衫>>摺衫>>洗碗>>睇電視...............==''
咁就捱過左LU~!!!!!!!!!!!!好彩,,,,,,,,,,,
相公打黎,,開心死左~^^
點知佢話佢會SD個可以令我即[[破戒]]GE MESSAGE比我....
睇完果陣....差少少就[[破戒]]....!!!
好彩之前相公講明左係玩野GA JA.....
如果唔係我實係>>唔洗行..唔洗搭“車立”咁落左樓下.. (跳樓*)
比佢嚇死左.....但係..........我都係驚驚地...個MESSAGE...><><
PS::好耐未打過呢種日記啦...因為心情好番好多啦..!!!
(成熟了,,明白了)
聽日又有得打BALL AND 應該有得見相公!!!!!
前幾日練BALL,,早左走...因為趕著見相公...
我太過份啦..連最愛GE排BALL都DUM低左...!!!
但係我更愛我GE相公..!!!!! |
|
TIME︰2006-08-13 09:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
每1天也想見到你..聽到你的聲音...!!
因為我知道..在不久你就會真真正正的離開我...
那時候..我只能由我們6月10日相識的那1天開始去回憶你和我的一切...
昨天晚上真的很高興!!(好久沒有這開心的感覺*)
原來你還記得我們相識的第1天∼
那些趣事...!!!!
那天發生過的事,我全部都放進我的腦海中∼
沒有忘記過∼!!!!
#在吉野家一個難忘、搞笑、白痴的6人kai子lunch∼笑到停唔到!#
#由吉野家往葵盛m記的途中..被你那些刻意弄出來的鄉音笑死!咔∼#
#在m記的所謂溫書..我們大夥兒其實在聊天..勁傻笑..#
#雪糕事件..(有屎呀,唔好食!)最後我們還是抵受不住那引誘,買了!#
#你電話的那個死人遊戲..差不多把我激死..第1關也過不到..比你罵我蠢><#
#講錯野,差d比你同河童夾左去另一部“車立”k.o左..一額汗〞#
#小優告訴我的1個秘密,令我差點被你推到馬路..車死....#
#安全到步林士德∼睇你們練nike∼有河童和你部電話陪著我!#
那1天,是十分開心的..!!
現在回想起,我們的認識真係有點兒可笑∼嘻!
那天以後,我曾害怕你會忘掉我這1個人...
現在覺得那時的害怕是多餘的...!!
因為6月19號∼我便正式跟你一起了∼*開心死@_@”
***我很喜歡從前經常傻笑、快樂的自己***
==我不喜歡愛哭的我==
|
|
TIME︰2006-08-12 11:46 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 203 | »
|