您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 8 月 14 日  星期一
 

8點起身sd左個message比相公,,諗著嗌佢今日訓耐d....

點知之後就打番比我..話起左身好耐.....==''所以傾左陣間..

9點---練ball......'' 12點>>走人....!!!!

相公屋企..狂叫佢講個結局比我知,,><><''

5點鐘,,走lu...去買野食..

than相公陪我搭38去mtr....係架車度又發左癲....

終於講左果件事比佢知......##內疚.........................==

搭mtr..係架車訓左....原來我今日好攰.......zzzzzzzzzzzzzz

番到去..同相公chat..又講多樣野比佢知.......終於-------->>[[破戒]]了.........><''


原來一直我都係呃緊自己,,呃緊人.....
其實我仲未接受得晒你要走ge呢個事實...
今日我第1次喊>>係因為你ge1句“對唔著”......
第2次喊就係>>唔捨得你走..........

             
TIME2006-08-14 07:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 8 月 13 日  星期日
 
12*
小優入CAMP...冇得找她傾計了.......=M=''
朝早一起身打比傻佬*相公..><''又嘈醒左佢..今次真係有D內疚..你尋晚咁夜訓..'''
咁同佢係度傾電話...傾傾傾...^^
THAN再開電腦MSN>>WEB CAM...!!!!咔咔,,
CAM左成日...晏就傻佬*相公就幫我搞埋個QQ佢...!!!!
搞左好耐..整好..但係我唔係好識用....!!!
之後再睇“惡魔在身邊”..!!!同傻佬*相公“一齊睇”!!!!!/\/\''
傻佬*相公 睇到好激動.....
夜晚仲搞笑,,傻佬*相公 傻婆*娘子 不約而同做埋同一樣野~!!!!
SD MESSAGE!!!我一SD完左比你,,同時我又收到你比我GE MESSAGE!!!!哈哈~
心靈相通AR!!!!!!>V<'' 愛死MY相公啦!!!!!

PS::11號>>鄭詠森.....輸左.................><''哈哈哈......

13*
起身打比相公傾左陣...!!!!
THAN同KOEY去左電髮..電直!!!
要坐定定唔準郁...對我呢個過度活躍GE傻妹仔黎講..
真係有D難度...!!!!!我忍................-V-
1點7先走......><><!!!搭MTR..同相公報到~ [[[我番緊屋企啦..!!!!!]]
個頭好似怪怪地咁.......個師傅話岩岩電完係咁...
要後日洗左頭D頭髮先會自然D!!!!
依家DUR左皮.......=000000000000000000='''
番到去食左D野就計續睇“惡魔在身邊”////
但係中間有D冇睇到..依家唔知講緊乜LU~><''
睇睇吓..好掛著相公......><><><''''
再加埋套戲......忽然好想發吓癲.........'''
但係廢時啦....拿拿林唔閂左佢唔睇...廢時[[破戒]]...!!!!
(尋日同今日朝早都冇喊到..我唔可以咁易喊>>應承左你地)''
跟著係屋企四圍搵野做..收衫>>摺衫>>洗碗>>睇電視...............==''
咁就捱過左LU~!!!!!!!!!!!!好彩,,,,,,,,,,,
相公打黎,,開心死左~^^
點知佢話佢會SD個可以令我即[[破戒]]GE MESSAGE比我....
睇完果陣....差少少就[[破戒]]....!!!
好彩之前相公講明左係玩野GA JA.....
如果唔係我實係>>唔洗行..唔洗搭“車立”咁落左樓下..  (跳樓*)
比佢嚇死左.....但係..........我都係驚驚地...個MESSAGE...><><

PS::好耐未打過呢種日記啦...因為心情好番好多啦..!!!
     
(成熟了,,明白了)
     
     
聽日又有得打BALL  AND 應該有得見相公!!!!!
      前幾日練BALL,,早左走...因為趕著見相公...
     
我太過份啦..連最愛GE排BALL都DUM低左...!!!
     
但係我更愛我GE相公..!!!!!

             
TIME2006-08-13 09:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 8 月 12 日  星期六
 

每1天也想見到你..聽到你的聲音...!!

因為我知道..在不久你就會真真正正的離開我...

那時候..我只能由我們6月10日相識的那1天開始去回憶你和我的一切...

昨天晚上真的很高興!!(好久沒有這開心的感覺*)

原來你還記得我們相識的第1天∼

那些趣事...!!!!

那天發生過的事,我全部都放進我的腦海中∼

沒有忘記過∼!!!!

#在吉野家一個難忘、搞笑、白痴的6人kai子lunch∼笑到停唔到!#

#由吉野家往葵盛m記的途中..被你那些刻意弄出來的鄉音笑死!咔∼#

#在m記的所謂溫書..我們大夥兒其實在聊天..勁傻笑..#

#雪糕事件..(有屎呀,唔好食!)最後我們還是抵受不住那引誘,買了!#

#你電話的那個死人遊戲..差不多把我激死..第1關也過不到..比你罵我蠢><#

#講錯野,差d比你同河童夾左去另一部“車立”k.o左..一額汗〞#

#小優告訴我的1個秘密,令我差點被你推到馬路..車死....#

#安全到步林士德∼睇你們練nike∼有河童和你部電話陪著我!#

那1天,是十分開心的..!!

現在回想起,我們的認識真係有點兒可笑∼嘻!

那天以後,我曾害怕你會忘掉我這1個人...

現在覺得那時的害怕是多餘的...!!

因為6月19號∼我便正式跟你一起了∼*開心死@_@”

***我很喜歡從前經常傻笑、快樂的自己***

                                 ==我不喜歡愛哭的我==

             
TIME2006-08-12 11:46 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]