|
今日係開學既大日子,,,9月1牙..."好緊張囉..但係都好開心!!
牙嘉打比我,,我先醒咋.."之後起左身,,ON左ICQ..姿姐沖緊涼..冇應我=.="
我出去既時候,,姿姐仲未得!!我就出去既時候,,佢打左電話比我,,問我D野咁喇*.
之後落到去,,牙嘉係我屋企樓下喇*我地1齊行去紅亭囉*之後等左陣..詩琪先黎*
我地就去搭小巴..我愈黎愈緊張囉..之後去到M記,,見到牙紋同洛洛..佢地坐低左喇
我就即刻打比好月,,叫佢地快D喇"牙姿佢地黎到..叫我過黎,,有野問我WO,,係度講野喇
咁囉..之後等埋小敏黎就走LU,,牙姿話食埋支煙先返學校..我地咪話是但囉..跟住返到
學校,,見到我地3個都係A班,,勁開心囉..哈哈哈..好月同牙姿原班升...都算唔錯!!開心"
之後MISS WONG係我地班主任..幾開心牙..點知miss lee都係..即刻唔撚開心囉..好撚煩牙ma佢.
放學之後我地去左m記,,食野..之後搭75返ck屋企,,玩電話囉..開心啦..4點幾就過左富昌吹下水咁.
之後就返屋企..訓左陣...bb同牙嫂黎左lu,,冇耐ck同牙嘉打黎話牙嘉個爸知道有煙喇..係咁問囉..
之後我同ck去左牙嘉屋企睇下點,,攪惦左我地就走lu,,上返黎食飯睇電視,,,睇下bb咁,,好hapii囉..

|