| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 2 日 星期五 |
 |

|
|
上堂lu 

|
|
今日要上堂lu...早會既時候講左好耐囉"好唔耐煩囉..
冇耐就上去lu"好野..!!第1堂係科學堂,,照返miss 黃教..
跟住係普通話,,好野!!唔係miss蘇教lu..太好喇..不過就黎左
舍豬扒miss囉....上數學堂係文sir教..冇喇喇要落去影相..
d高f,.好黑人憎囉..係度笑笑笑..好嬲囉...之後最後果堂呢..
黎左個好kid既牙sir囉..嘩..好似智障囉=.="..
放學之後就搭小巴返屋企..返到去換好3,,就出左去飲茶
飲完係度坐喇..我冇喇喇"恰"著左囉..牙媽叫我返屋企訓..
我就拿拿聲返屋企訓左陣..晚上就同牙嫂,,牙哥同埋bb去散步
返到黎睇下電視!!

|
|
刊登時間︰2005-09-02 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 45 | »
|