| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |
 |

|
|
happy day" 

|
|
今日冇咩咁特別...不過就比平時眼訓左囉..
頭個2堂係P.E牙MA"笑爆咀囉..WAKAKA"
放左學之後同AR枝,,好月去"老友記"食野喇..
之後AR枝走先,,同詩琪,,我同埋好月過左富昌M記..
吹下水"寫下手冊咁囉*"之後上左平台吹下水喇...
5點幾就送好月去搭車..我同詩琪就返左屋企*"
我即刻沖涼仔喇..之後我個銀包原來係詩琪度WOR"
就落去攞返..7點幾就過左富昌買M記返黎...食完訓左陣..
訓到10點起左身..之後玩電腦咁囉..

|
|
刊登時間︰2005-09-06 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 45 | »
|