|
今日星期5喇..好野好野..因為聽日星期6喇..wakaka*
今日d堂勁唔好:LAW"!!我右眼訓WoR,,都唔知點..."
上Maths真係好眼訓,,咁我趴低左..恰左陣!!就彈左起身- -"
最尾2堂仲要係IS囉..\不過我已經冇咁眼訓LU...HAHA''
放左學去左還漫畫,,之後搭75,,見到豬彤同宋韻枝囉...=.=
宋韻枝帶左隻倉鼠,,好得意牙..
"突然好掛住我之前隻倉..*
之後返到屋企,,琳琳佢要洗白白牙,,洗完白白去左西九龍飲荼..
之後就去左樂富既吉之島...之後返到屋企都成6點lu''咁就
去左訓教..訓左陣就起身lu..之後就睇電視...傾電話...好悶..
▁▂▃▄▂▁▁▂▃▄▂▁▁▁▂▃▄▂▁▁▂▃▄▂▁▁
唉...尼幾日都唔知點咁*,,小小事都好嬲咁囉*..之前果幾日..
開心牙,,好多謝牙姿姿,,好月月佢地牙,同佢地1齊玩,,好開心"
我永遠都唔會Forget你地囉..永遠都係firend子囉..知冇!?
唔知點解好想搵人出4囉..."真係唔好意思囉..搵左個人出4,,
希望你唔會嬲喇..ling ling豬"ling豬..thz你,,>3<"
你同我傾左好耐*..我好開心囉..我唔會再亂諗野囉..其實有d野..
同學校d朋友講,,我真係講唔出..但係同你,,我講得出口喇.-3-"
ling2豬"我愛爆梨.."希望你會睇下喇...嘻*..

|