|
今日右返學lu...."上I.S既時候勁眼訓LAW*!!講d野右悶.."
好快就放lucnh lu..就同左2位朋友去食喇"尼2位朋友,,
大家都會知,,唔洗我多講喇係咪??放左學之後,,牙wing話
佢牙媽想問我d野WOR"勁無奈囉..就同唔到ck去食kfc*
sorsor WOR"*!!之後牙wing陪我食kfc!>3<"之後佢買左
對鞋仔""令令,,因為我都有份幫眼"嘰嘰*返到屋企都5點幾6點*
之後6點幾訓左陣.....!!!中秋..!!!想快d到牙..>33333<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
你係咪唔鐘意同我玩牙?唔鐘意咪出聲囉,,你右唔講,,係某人面前講*
唔知你想點囉*""我唔係咁小4囉*..你唔想去既,,,你咪出聲囉..唔好
攪到咁..你成日要我打比你,,你可唔可以諗下我嫁.."我唔係你牙4呀..
唔係你話嘜,,我都要聽哂你講牙...!!你可唔可以搵次打比我牙?你係咪
唔得閒打比我呢?唔通小小時間你都唔打黎?仲要sd信息?我唔打比你
唔會係d咩囉...我叫你打比我,,你都冇打囉..所以果次我都唔想打比你,,
因為你連"88"都唔講,,就cut我線..唔想日日都係咁囉!!果次你仲要
sd信息,,我真係冇哂野講囉""好無奈囉...算喇*!!朋友係要坦白!!你都唔
係*有咩唔likey既..咪講出黎囉..唔洗攪到咁牙??我真係知朋友係1世!
原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人!!"
最好既朋友仔:君e,,嘉麗,,梁嘉,,嘉嘉,,娜娜,,洛洛,,好月!!

|