|
今日真係唔係咁開心囉.."因為某d野!!今日我見到f.1個姣西牙MA"*!
唉*"!唔知佢係咪我個社囉,,係既,,我就緊係唔like喇!!之後右見到個"扮野王"!
1前1後..好似夾住我咁囉*!!>/\<"之後個林莉同我講佢地d野牙MA"笑爆咀*
之後夜晚,,CK打比我,話好月打比佢!!講左1樣野""[[唔講喇]],,我好擔心
牙枝"隔左冇耐,,我打返比好月,,問好月,,好月話............."*
咁就冇咁擔心囉*"!!不過我知好月果時好唔開心囉..佢係咁狂喊囉.."
姣西係咪同扮野王天生1對嫁??
我愛你,,對白似在做戲..!

|