期待愛情路過"
2005/09/12 .++ janice++.

◆◆你我的戀情也一場錯麼|'▌

●○〞我愛慕可愛又有錯麼〃'`]]


vicki1314
暱稱: 柔油豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
勤哥生日喇**...
/\/\"
冇嘜野.."
擔心"
*難捱*
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 3773
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 8 月 31 日  星期三 晴天

◆`'`![||.,;:學校生活``..=]

人物介紹:

girls”

雅雪:個樣幾可愛,好乖!成績好好,同牙蚊,小姿最fd!
牙蚊:係班花黎既,個樣勁索!不過係蒲精!同小姿好fd!成績唔多好∼
小姿(我):個樣幾令,幾惦下!成日同牙蚊去蒲既,不過成績幾好*

boys”

家豪:個樣幾令仔,成績唔錯!同呀文好fd,成日稱兄道弟既!
呀文:好型仔,好令仔!係班草黎既,好多女仔好鐘意佢,不過好花心∼
成績唔多好*
小朗:好串!但係咁都有幾個女仔好鐘意佢!但係佢份人勁直接,好
hurt d女!..成績勁好*..


        故事開始lu”~

 

*開學果朝早*

呀媽:小姿,小姿,!!!起身喇,,,遲到喇*..
我:牙,遲到?幾點牙幾點牙?死喇死喇…而家起而家起!!
呀媽:拿拿聲攪惦d野過黎食早餐牙!!
我:我唔食喇,就遲到喇!走喇,886!
呀媽:好喇,小心d牙你*睇住牙!!!
              返,到學校
呀蚊:嘜你咁遲嫁!,,算喇*睇下我地咩班喇…
我:我都唔想嫁,,係wo!睇下先”
呀蚊;下?唔係牙化,,我地A班wo”
我:唔係掛,睇下先!係wo!妖!!
雅雪:做咩牙?a班唔好咩=.=”
呀蚊:點會唔好牙?有靚仔wo!!
我:下…邊度有..!!e”係wo…見到lu”
       我地係咁講喇,,,之後打冷鐘lu’

上到去班房!!!有個幾靚女既miss 入左黎,,話安排坐位*”

我就同呀文1齊坐,呀蚊同家豪坐..而雅雪就同小朗..

我:HALO”我叫小姿牙!!
文:HIHI!!我叫呀文牙!!
我:哦,,做個…(((突然呀蚊拍我)))
蚊:喂!做咩牙?溝仔呀?
我:妖!!唔好煩喇*唔係牙!!!
文:er….唔緊要嫁*你地可以”計”續…
我:得嫁喇..唔洗理d無謂人,,”
文:哦..(笑)
我:(笑)

呀蚊:喂!靚仔哥哥!!我叫呀蚊牙,,你呢?
家豪:靚女妹妹!!我叫家豪牙*!!
呀蚊:我唔靚嫁啵!!!
家豪:我覺得你靚咪得囉*..靚女..
呀蚊:嗯,,,無奈….

小朗:HIHI!妹妹仔,,我叫小朗牙…
雅雪((好細聲咁講));我叫雅雪牙*…
小朗:你好乖wo”
雅雪:嗯,,係牙..

     luch time lu…

我好似以前咁同雅雪,,,呀蚊食野*…

呀文:喂,,姿姿!!
我:下,,,你嗌我牙?
呀文:係呀!!唔係嗌邊個呀?
我:但係….姿姿係我d好親密既人先咁叫我*
呀文(((1手攬住我)))):你咪當我係你好親密既囉..
我:哈!我唔受呢套嫁..我唔係其他女仔,,好咁容易怕羞..
呀文:真係玩你唔到wow!!唔怕既你!
呀蚊:喂!!做咩呀你?溝我老死*..
呀文:邊有牙?係都溝你先喇..班花*..!!
呀蚊;口花花,,,死剩把口**姿姿..我地唔好理佢,,我地去食野姐,,.
我:好WOW”
我地走左喇*….之後小朗同家豪搭住呀文(駁頭)…
朗同豪:喂!呀文,,溝女呀?
呀文:咩溝女呀?唔好咁講野好Wor!
小朗:我知喇,,人地對付唔到小姿呀!!
呀文:咩對付唔到呀!!睇住黎喇..如果我得既..點先..
家豪:我地請你食飯,,睇戲.,,,卡拉ok直落,!!
呀文;好!!你話嫁…..

      睇下小姿果邊點喇*.

呀蚊:喂!!其實呢,,,你覺得呀文點姐..
我:唔…冇咩點呀?口花花咁囉..
呀蚊:我覺得幾靚仔wow”
我;係咩?唔好講尼d喇….
呀蚊:咁右係,,有人扮哂野..
我:你點可以咁話你既好姊妹嫁??
呀蚊:嘻,,最多今晚我請你食飯囉..
∼第2朝∼
返到學校,,呀蚊係班房出面,,笑到死..

我:你做咩野牙?傻左牙?
呀蚊:唔係,,你睇下你個位先喇..
我:下..
我就行入班房..睇下喇..
大大隻字寫係張紙到,,擺左張枱到..
張野寫住"姿姿,,今晚你得唔得閒呀?我想約你去睇戲*..
BY:呀文,,,
我:痴線,,玩埋哂尼D咁既野,,,無唔無聊D牙..
呀文:做咩咁話我WO,,傻豬豬!!我想約你呀!!!
我:哦,,,就係咁咋..好呀..幾點牙!?
呀文:今晚7點係你屋企樓下等*..
我:你知我屋企係邊咩?
呀蚊: 我講左比佢知..
我:你..冇野好講..
小朗:呀嫂..你好呀嫂*!!
雅雪:喂牙你地!!唔好玩小姿喇..
家豪:喂牙你地!!唔好玩小姿喇..哈哈哈..笑死..
呀蚊:喂!!做咩玩雅雪呀!?
小朗:收聲喇..死8婆,,扮哂大家姐,,你未夠班牙你!!
呀蚊:咁你右好叻咩..扮野..
我:唔好嘈牙!!!!(好大聲咁講)
小朗:嘩...呀嫂,,唔好激動,...
呀文:喂呀!!!唔好玩野喇..
突然聽到雅雪係度嗌..原係牙家豪強吻牙雅雪呀!!
呀蚊走過去推開家豪..之後你地估下會點呢.....
~~~待續~~~~~

~~~~~續~~~~~



呀蚊:喂!!你做咩呀?做咩錫雅雪呀?
蝦我個fd,,你冇野呀?
家豪:你冇野呀?我錫邊個關你嘜事呀?
你係我邊位呀!我老母都唔理我喇...
呀蚊:你.....你...!我鐘意你先咁咋!!你咁都唔知..
死蠢....((((咁就喊住就左喇))))
雅雪:你好過份呀!!
呀文,,小朗:我地都幫你唔到lu...
我:唉....!你真係好蠢呀!!咁都唔知!!
家豪:咩呀?咩都係我錯咩?

之後我去左同呀文睇戲...
呀文:點呀?呀蚊點呀?冇野牙ma?
我:唉,,佢好唔開心,,"叫佢出黎玩,,都唔出*..
呀文:我真係要話下家豪尼個衰仔*...
唔好講尼d喇...其實我有d野想同你講..
我:咩事牙?講喇你..
呀文:我...我其實鐘意左你好耐,,我想你做我女朋友呀..
我:下,,但係我而家唔想講尼d野住,,不過.....好呀..
呀文:真既?
我:係咪要人講到出口呀?我都鐘意你呀..>33333<
呀文:好野..(咀左佢)
               打左輪車輪=.='
我:我地睇鬼片咯!!
呀文:你唔驚咩?
我:有你陪我,,我唔驚!!^^
呀文:傻婆*..

          睇完lu"
之後佢送左我返去...
呀文:我聽日黎接你喇..
我:好呀!!

之後我打左比呀蚊...

呀蚊(((好唔開心))):喂!小姿呀?咩事呀?
我:你有冇野呀?唔好咁唔開心喇..
呀蚊:我真係好唔開心囉..我見到佢咀雅雪..我真係好難受囉*..
我:我都知尼種感覺好難受...但係你覺得值咩!?
呀蚊:冇話值唔值嫁?你鐘意1個人,,你可以無條件為去付出囉..
唔好講尼d喇..我唔想影響到我地既感情..
我:唔..你都唔好唔開心,,不過有個好消息同你講*...
呀蚊:咩好消息呀?我知喇..你拍拖呀?
我:你點知嫁?真係呀...
呀蚊:真係嫁?我估下嫁咋..同邊個呀?
我:同呀文牙..
呀蚊:佢呀?你自己小心d喇...係呀..我唔傾喇..訓喇..88
我:我知嫁喇..哦..88..

第2朝''"

我好早起身係度"汁汁"自己個樣,,自己就落左去lu"
呀文已經係度等我!!
我:等左好耐喇?
呀文:唔係呀!!返學喇..

之後返到去...

見到雅雪同呀蚊面左左...因為我知呀蚊都有嬲雅雪..

突然.....小朗就話.....
小朗:牙嫂,,,同文哥拉埋天窗喇..?
我:咪玩野喇...咁你朗哥想溝我邊個姊妹呀..
小朗:唔知嫁...岩既...2件都要...
我:無奈..

上堂既時候...突然想去廁所..所以去左喇..

我見呀文同另1個女仔係廁所度攬攬錫錫...
我:李樂文..你好野..你對得我住喇..
呀文:你....你聽我解釋喇..
我:你唔洗解釋....

我喊住上天堂..

刊登時間︰2005-08-31 05:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]