|
2006 年 4 月 24 日 星期一 |
|
| 好攰呀................嘔..... |
好攰呀...
5講上堂d野....好眼訓呀.....
放學...中樂....呆下呆下咁就放啦....=.=''
之後去左打排球.....打左陣.....
去盈豐.....之後返良景,,,,
去7仔buy左飲.....
我見返佢呀........開頭我都5知係佢黎ga~~......
但係之後覺得面善....就再入去睇睇....
點知真係佢....but佢好似5認得我......算啦....
佢都冇乜點變........
[[""__當我重遇你...
我再次心動_____..,,""]]
|
|
打記子既時間︰2006-04-24 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 77 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|