| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
第一堂係phy...
比個阿sir吹脹...不要問我什麼事==''
不記得就算了吧....
==''=='''==''''
歷史堂係到睇記錄片=3=
睇到我爭d訓著呀...
希特勒..記得以前家姐讀書
做專題都做過佢的~
pe考打羽毛球=0=
好彩之前都同個fd學過下姐...
不過都不是打得很好...
lunch...竟然會唔記得去補測數學=口=
係我踏入學校門口先記得要補測==]]
不過驚醒左一下之後就冇野啦..kaka
上堂miss問我做咩唔去補測
我話我唔記得左-.-
放左學去hall到測tsa...
真樣衰...唔合格喎...
listening真係唔識囉...無奈..
算吧..只是第一次而已
返屋企果陣同雷翊德行左一段路..
大家講埋d超白痴既野==''';;;;;
ps.見到一個冇見好耐既人...興奮的心
情有點兒不能平復..kaka
|
|
刊登時間︰2007-01-25 07:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
聖經堂miss同我地講左好多野
我覺得好岩嫁囉...
特別係講媽媽果到...
快快的又到了最後的2堂...
music堂miss同我地講
d咩新既上堂政策==''
冇左筆試...打鼓果到佔成50%
救命...我寧願要筆試好過啦....
化學堂我地整肥皂唷...
唔知出邊賣果d係咪咁做嫁呢
係既做d攞去賣都唔錯呀....kaka
放學同鄭鎮漮去左搵miss馮背書...
係3樓等左佢好耐...點知佢係一樓==''該死的...
鄭鎮漮背先啦...背背下佢唔識喎..
咁咪我背囉....我背背下又唔記得左==''
咪叫miss佢背先囉...點知佢背背下又唔識喎
之後我咪話我背囉.....
終於背左幾耐先背完走人呀=3= |
|
刊登時間︰2007-01-24 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | ... | 303 | »
|