| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日派左聖經,中文口試,聆聽同普通話既卷
聖經好似係70幾,唔記得係70幾啦==''
中文口試竟然會唔合格=口=得9/20
我講左咁多野有嘜可能咁低呀....=.=好無奈囉
聆聽係合格囉,有18/30...
不過都唔係咁滿意囉...
普通話差左好多囉~筆試果份21.5/40,口試48/60,
總分唔記得左lu~不過記得係好低分嫁囉
唔記得左仲派左社會=.=
卷就好似係72分,失敗啦,75分都冇
總分都好似得71分
仲有最後1科未派,化學,
都應該係聽日派囉~
ps.依家同玲傾緊msn,佢講左樣好爆笑既
野比我聽囉....真係好笑囉...
讓我覺得有點兒毀了我清白呢...
|
|
刊登時間︰2007-01-04 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
返學既第2日,悶悶的呢
今日落雨喎,有d驚訝囉~
不過係我的至愛啦~唔洗排隊~
我行返學校果陣就冇落
今日派埋英文GE卷,合格,有55分
oral有6/10都算可以啦~
英文既所有卷全部都合格既呢
不過總分就唔知幾多啦
數學總分爭1分先合格呀=,=
咁都唔比多分我....
中文到依家先派得1份卷呀...晒氣
好無聊咁要我地再做過d題目
|
|
刊登時間︰2007-01-03 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | ... | 303 | »
|