| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
終於都考完試啦~哈哈哈~
今日考既物理同中文口試,listening
都ok la~唔算太差
物理都唔係好多唔識,係幾題啦~
不過題題都好多分既.....=,=
痴線的,考完物理要等差唔多2個
鐘先可以考中文
邊個編d時間表編到咁嫁...
呆呆的在操場到等
想搵人同我一齊去睇戲啦~
點知個個都唔去呀=,=
不過我都一定會去睇嫁
暫時得2個,不過唔知會
唔會比人放飛機==''
聽日要返去聖誕聯歡會呀
超唔想囉...
|
|
刊登時間︰2006-12-20 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
又考完一日啦~聽日係最後一日
琴晚溫生物溫到好夜(假既...
諗住今日會識啦~點知又炒左....
英文果到溫就係溫過,不過考果陣
已經唔記得晒lu~寫得1,2個
中文份卷做唔晒囉~
7個字根本就唔夠時間,仲有勁多頁喎
d分又要好少喎,全部都係1分1題
最高我記得係2或3分一題
算~已經預左唔合格
聖經就易得多啦~
做完都仲有時間檢查
本身唔記得雅各書既金句
跟住就寫晒4句出黎
之後終於都記得係...= =依家又唔記得左
星期4係咩聖誕聯歡=,=''超唔想返囉~
等我考慮下返唔返先... |
|
刊登時間︰2006-12-19 05:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 303 | »
|