| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
真不好意思,有2天冇打日記了
因為同小學d fd去左camp
玩到好開心~超正囉~仲笑爆肚...
不過唔知下次係幾時lu...
25號8點半便起了身,約左佢地係葵芳到等
係百佳到買野啦~汽水呀,公仔麵呀呢d啦仲買左支紅酒
之後就搭地鐵去中環,再行去碼頭到會合埋吳迪嘉
跟住就出發去目的地---南丫島
去到第一時間緊係去攞鎖匙啦~
入到間屋就係揀房啦~呵呵~比我揀究間有廁所既
唔洗同班男仔爭廁所用~
吳迪嘉出左$100去租麻雀同bbq爐~
咁我地就去買夜晚bbq既野食啦~買左200蚊到啦
佢地就去租單車同返屋訓覺
我,yyy啦同敏敏就去左行下啦
我地去食阿婆豆腐花,超好食囉~
跟住去左行海灘,yyy整親左隻腳囉~
就因為佢整親隻腳係到點我地做野=.=
6點到就返去準備bbq啦~
bbq真係太熱氣啦~搞到依家嘴角到爆左粒野==''
班男仔起爐都起左成個鐘=,=
我地一路b一路講返好多小學果陣既野
知左好多之前唔知既野~kaka
就因為我地講得笑得太大聲
比住係隔離既阿伯鬧啦~但係佢間屋離我地都幾遠嫁喎
跟住講呢個阿伯又可以笑一輪嫁喎=6=
有2個唔識嫁囉~因為係我家姐既同學
因為佢地我地又多左話題啦~
之後吳迪嘉講格林童話未改左之前
原來係好恐怖嫁,講到一part爐d火冇啦啦
燒得好勁(果陣我地已經b完係到玩d火)
個個嚇到即刻走晒入屋啦=3=
之後就索性執野算啦~
執完就開枱啦~d男仔同個女仔就睇鬼片
另1個女仔就同我地一齊打
連打麻雀都比yan而佢笑死呀
估唔到既係原來吳迪嘉都識打麻雀=0=
一路打又講左好多野
又係因為太大聲,搞到d警察黎叫我地唔好咁大聲
好明顯又係隔離屋個阿伯啦....
不過我地都冇嘜所謂
繼續講繼續打繼續笑,係細聲左d姐
至於講左d咩就唔係呢到打出黎啦~
總之第一日就笑死咁濟la~
聽日繼續打埋第2日啦~
|
|
刊登時間︰2006-12-27 10:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日係24號喔
係平安夜囉~其實係咪
夜晚先叫平安夜嫁呢=.=
其實我都唔係好舍囉~
不過是但啦
總之今日就係24號啦~
唔知大家有冇預備到節目呢
會去邊到玩呢
聽日就係聖誕節啦~
祝大家聖誕快樂~ |
|
刊登時間︰2006-12-24 03:40 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 303 | »
|