| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日係第1日返學,差d又起唔到身
屋企得我自己先係今日返
行到落街到靜靜的
返到學校又要檢查校服,次次放完長俊
之後都要檢查呀
遲左入隊,企係出面勁樣衰
課室有某d野唔同左囉~不過冇咩大改變
今日派左考試卷啦~
phy都合格但唔高分囉,合格就算啦~58分
bio神奇地合格喎,61.5分,仲高過phy
中文派左一份,64分,好憎囉~又要罰我地抄呀
抄抄抄,佢冇第2樣罰嫁咩
又要我地再做過d題目呀,好無聊姐
話聽日問,唔識又要抄喎
歷史都合格啦~唔記得左幾分=口=
英文miss派左果d全部都合格既
listening:10/20,作文:15/30,reading:38/50
暫時係得數學唔合格嫁姐...又唔記得左=/=
|
|
刊登時間︰2007-01-02 06:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
嘩嘩~2007年啦~
祝大家身體健康,心想事成~
12點係巴士到渡過
去左咖啡灣到,其實都唔知有咩做
不過都幾開心啦~
琴晚10點幾出到去之後
到第2朝既7點幾先返到屋企
6點幾果陣係m記到飲左杯熱朱古力奶先走呀
返到黎一訓又係3點幾4點啦~
聽日就要返學啦~唔想唷
功課又冇搞掂呀... |
|
刊登時間︰2007-01-02 05:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | ... | 303 | »
|