| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日係聖誕假既第一日...
我就同黎瑛瑜去左睇滿城盡帶黃金甲
真係超正超好睇囉
不過就好暴力血腥囉但係又好慘喎
阿杰倫演既杰王子真係超型呀
真係無與倫比呀
jay出場果陣好彩冇興奮過渡=.=
最好睇應該係打果到啦,
杰倫一個打得勁多個喎
真係以一敵百喔~
之後佢見左佢母后姐係鞏俐啦
就放低左武器,自己投降
之後阿jay就自殺死左啦><
好傷心呀........
就咁講感覺唔到套戲既精彩
要自己睇先得
有d衝動想去睇多次...
無奈聽唔晒首菊花台就走左啦
|
|
刊登時間︰2006-12-22 10:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今天返學校去了
本身諗住唔返嫁,最後都返左...
f.3最先影班相=,=吹脹
早知過左9點先返啦~
咁咪唔洗影囉~
聯歡會冇野食既,濟玩遊戲
不過都幾好玩
好快地就去到10點半啦~
再見面既時候就係2007年la~
返左屋企換衫
跟住1點再返學校去中港城到畫畫
返到學校見到鄭鎮漮同雷翊德
佢地冇返到屋企,唔怪得著校服
挺突出的...
原來雷翊德冇返屋企就
比miss捉左去做數
lunch都冇食,怪可憐的
見到黃曉欣換左便服同冇紮頭髮個樣
同平時返學好唔似囉~
去到原來有檯同椅既,之前以為
係坐係地下畫
畫到3點幾就走人啦~
我啦,黎瑛瑜啦,鄭鎮漮啦同雷翊德啦
4條友一齊搭地鐵返歸
本身同李愷晴,黃曉欣一齊行的
不過行行下唔見左佢地= =''
4條友係地鐵到講d野勁爆笑喎
雷翊德同鄭鎮漮原來有路的=口=
驚訝...
之後我同雷翊德講如果要飛佢
就搵我幫手啦~
|
|
刊登時間︰2006-12-21 11:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 303 | »
|