| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日係呢個禮拜上堂既最後一日~
聽日就係陸運會la...
今日miss逼左幾個人去參加班際既4x100
唔知算唔吞逼la,不過佢地
好似唔係好願意lo
真係.......
今日放學去睇d比賽既時間la
點知我2日都有比賽==''
仲諗住可以有日坐係到唔洗比賽
睇人地比賽呀.....
之後就同黎瑛瑜去左葵芳到買野啦
點知撞廖鵬玲同樺樺呀...
真是十萬個不想呢~
講笑的,點會唔想撞到佢地呀...kaka
買左都幾多野食嫁.....
|
|
刊登時間︰2007-01-09 10:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日冷的很呢....
朋友們記得著多件衫呀~~
我依家都有dd感冒唷=3=
又係星期一la,以前覺得星期一總係
特別長,特別難過既
不過今日就好似過得特別快咁
今日都係平平靜靜地過去了
冇咩特別既野做...
呢個禮拜都只是上2日,即係返埋聽日就唔洗上堂
因為星期3,4係陸運會,星期5就放假
講真我期待左呢個陸運會好耐嫁啦
唔係可以參加d項目,係可以睇人地比賽
我鐘意睇人比賽多過自己比賽lo~
|
|
刊登時間︰2007-01-08 10:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | ... | 303 | »
|