vicky0826
暱稱: ×*LoVe JaY CHoU..×;
性別: 女
國家: 台灣
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
30052011
24122010
22122010
17092010
27082010
文章分類
全部 (605)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 1 月 11 日  星期四  
!*×陸運會第2日 -|+* 

踏入陸運會既第2日...

今日我得一項比賽姐,就係1500米啦

未跑之前佢地都話唔想去

不過最後都係去左跑既...

跑呢1500米,真係跑到我死咁濟呀

跑完第一個圈我已經冇氣啦...

不過我都冇放棄嫁,只係跑得好慢姐

本身係最後一個圈我係跑緊尾2嫁

不過之後比黃麗寧追返

搞到我跑最尾==''

不過唔緊要啦,都係志在參與嫁姐

今日既千五米已經係我既極限黎嫁啦

未試過1日跑成咁多米囉

就算從以前到現在我都冇跑過咁長囉...

跑過終點之後簡直成個人都散晒呀...

贏了一個經驗....

之後就要跑班際la~我地班第3唷,第1係A班,2係E班

本身我諗應該唔係既,不過就黎到終點

果陣B班果個跌低左

跟住鄧志洪又跑過埋C班果個...勁呀...

所以我地班就第3啦...

晏就跑社際4x100接力賽

都係十分之精彩呢

之後就係什麼回歸歡樂跑

冇落到去...

期待以久的陸運會就這樣完結了....

好唔想囉...

刊登時間︰2007-01-11 11:15 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 10 日  星期三  
!*×陸運會第1日 -|+* 

今日係學校陸運會既第一日~

我第一樣既比賽就係鉛球...

講真我都唔知係咩黎嫁囉....

去到撞到鍾美玲呢,原來佢推鉛球都幾勁嫁

攞落手到先知個鉛球原來係好重嫁囉

正當我比賽果陣,陳浩銘同李典育都係到比緊賽

佢到跑過黎我果邊既時侯

我有幫佢地加油嫁,不過個個都好似唔信呀==''

係我既加油之下陳浩銘都攞唔到第一,

典典仲衰,好似係最後=口=

之後同佢講返佢話冇練到800米

比完鉛球之後就一路坐係到睇人比賽la~

好快咁就到食lunch啦,我,玲同樺冇出到去食

之後又好快開始晏就既比賽la...

去左跳遠,發覺年年跳遠都好多人參加嫁喎

跟住又係睇人地比賽la~

真係好精彩囉,特別係社際4x400果陣

暫時今日忠社係第一既...

一日既陸運會好快就過左去la....

聽日仲有1500米,真係有d後悔參加左

原來個跑道係好大.....嫁=.=

不過點都好啦,盡力跑啦~

刊登時間︰2007-01-10 11:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]