| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日已經係考試既第6日啦=0=今朝早無啦啦行雷喎
果陣冇落雨嫁嗎,我就諗到做咩晴天行雷呀????點知之
後就落雨啦....哈哈~
今日係考英文既,作文都夠時間既,不過之後果份就唔係好
夠啦,剩返最後15分鐘果陣我先做緊答題紙既第2頁==
之後果d因為趕時間所以我就亂做啦,其實都唔算亂做既
係無諗過就直接寫姐0.0......
呢次都係唔掂嫁啦,不過我要向好果方面諗~可能岩岩
好合格呢...哈哈~
聽日考歷史同聖經,都唔知溫邊樣好=6=我就係咁溫下聖經
啦,主力就放左係歷史到既
都係果句啦,聽日要努力,考好d啦~~~~
|
|
刊登時間︰2006-06-19 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日係考左試5日以黎,第一日見到太陽既==
都算係天朗氣清啦~
今日係考maths既,都做得晒啦,差一,兩題啦~
照我咁做呢,好似識晒咁,不過阿sir改左之後係點就
唔知啦......不過今次我好有信心嫁,我信會合格既
星期一考英文,放假呢兩日要好好溫書呀~~~~~
我要英文都合格~~
今日返屋企果陣,覺得隻鞋好似有野"痴"住左,咁我就睇下啦
點知..."痴"左d香口膠==都唔知邊條友咁賤,食完d香口膠周
圍吐,正一係xxy.....好彩"痴"唔實姐....唔係我隻鞋咪要報銷0.0
|
|
刊登時間︰2006-06-16 01:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | ... | 303 | »
|