| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
今日已經係考試既第4日,不過今日我地係唔洗考既...
話咁快就考左3科啦~
星期五就要考數學啦,所以周sir要我地返到補課
不過都唔算係補課既,話溫習岩d==
本來今日可以訓遲d嫁嘛,不過為左考好數學,
辛苦d都唔緊要啦,但係又冇咩辛苦既感覺喎!?
係果到溫左2個半鐘,都溫左唔小野嫁,
之前唔識果d依家都識左啦6.6
希望今日既努力冇白費,聽日既數學考得好d啦~
|
|
刊登時間︰2006-06-15 04:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
今日係考試既第三日,考左英文聆聽同普通話口試。
英文聆聽都算考得ok啦~只係有幾題唔識姐,其他果d
都算係咁啦~今次聽得都算清楚啦~
普通話口試還可以啦~呢科係我比較有信心既一科囉,
不過係考果陣就唔同講法啦=0=到我考果陣因為我仲望緊張
紙,唔知牛丸原來考完左,我就唔知啦,呆左一陣==
好彩之後都野姐,讀得都幾好啦我覺,不過有d音都讀得
唔係好清楚,不過是但啦,都考左囉......
聽日明明放假嫁嘛,周sir要我地返去呀,不過就當係考數學
前既溫習啦~ |
|
刊登時間︰2006-06-14 05:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | ... | 303 | »
|