| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 29 日 星期六
| |
|
去街街=] |
琴晚超想傾電話``我訓唔著呢><!!!今日9點幾起左身了,,睇左成2個鐘電視,,之後都差唔多食飯LU***
再玩多陣電腦先食,,聽歌`食野"正/\/\食完之後呀媽好快就番喇,,佢又要玩電腦=3=我好悶呀!!!好野,,
有得行街喇/\/\ ]出面落超大雨喎,,變左隻落湯雞=口=我地去置樂買左小小野,,去萬寶買左條工人褲`
1件333,,好令呀@@"之後去左婆婆度等湯湯黎,,等左你好耐喇!!*佢黎到我就即刻SD野比自己,,又影相,,
湯湯你D貼紙相好令呀/\/\食完飯再傾多陣就走LU"**

|
| 刊登時間︰2006-07-29 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 27 日 星期四
| |
|
笑死我喇!!!! |
今日番左學校做HW,,番到去見到MISS LAM=0="之後上左課室做,,中文做哂LU*HAPI`之後同怡傾計同玩/\/\"]等CHI恩同+瑤黎
11:45我地去左買飯食,,,番到學校去左1I-*見到家旋主人,,即刻走入廁所>5<哈XD好好笑囉,,出番去之後,,去番1I攞番D野就上左
去2I,,冇人發現呀!!!!`食完怡發哂DIN咁係度畫黑板=口=等多陣佢地就黎左LU"佢地都好快做完,,我地聽歌啦``冇乜野做,,之後
怡又串我!!!!@@我同+瑤咪落左去囉,,見到猩琪同紅////諗住嚇下佢地架,,點知比佢地發現左呢XD佢地話食完野之後番黎
SCHOOL搵我地喎,,我地諗左好多方法黎嚇佢地,,點知得猩猩驚,,傻傻紅都唔驚既=3=跟住咪玩囉,,玩到D枱亂哂,,笑到我肚痛
XDD之後走LU,,同CHI恩``+瑤係OK食左小小野就走喇/\/\" |
| 刊登時間︰2006-07-27 09:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 26 日 星期三
| |
|
盧小姐過左世>< |
好傷心`好傷心`好傷心呀><盧小姐死左!!!!!!!!有D想喊,,好唔捨得呀"
今日10點先起身,,食野`玩電腦,,冇乜LU!!!!11點就做HW,,做左好小咋**
超超超悶,,食完飯就出去荃灣,,媽子又唔番屋企食`=(自己番屋企!!@@
八達通冇哂$$$喇=口=要自己出住$先,,"番到HM同怡CHAT=]^^
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\愉快的一天過去了/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ |
| 刊登時間︰2006-07-26 06:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 44 | »
|