| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2006 年 10 月 11 日 星期三
| |
|
打番日記啦..希望大家多D留言啦** |
XANGA仲未想申請住,,諗住再遲D先 !!!!!!!!
今日上堂D野唔打LU` LUNCH果陣就最好笑XDD,,,,,媚*FISH*係度玩到勁DIN`
笑爆我個咀................今日既英文統評都幾簡單,,,但係我都驚會唔合格/3\`
很討厭`為何天天發燒?*
今日放左學*媽媽同SIU紅 又上圖書館玩電腦*很悶呢=]
之後同猩猩去TOILET,,,,個廁所超嘈`搞到我唔敢去-3-
一生的承諾 ,,, 能實行嗎?
|
| 刊登時間︰2006-10-11 08:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 27 日 星期三
| |
|
唔係幾想打日記** |
今日番左學唔洗早會,,唉T^T比人捉我條橡筋,,衰.\_/.
上堂D野唔好講,,,LUNCH果陣食完飯就上去圖書館借書.......
但係我最後都只係借左1本`落堂之後要上週會,,,後面D人
成日踢到我張椅,,,,HATE*放學落左去CANTEEN傾計,,,之後媽
媽N紅紅就走左,,,我同猩猩就去惠康,,猩猩買左5包媽咪面*
"哼....之前又話我益智?"之後我地番屋企LUUU...睇無頭
東宮,,,,打完喇-V- |
| 刊登時間︰2006-09-27 07:25 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 25 日 星期一
| |
|
唉,,好唔開心的=(( |
|
能否 每日也猶如重新 邂 逅 [*
從來都不喜歡 {主 動*},]!!
對 不 起 !` 真的很 喜 歡 你 - ﹡
今日番左學,,,,要上早會-V-好悶的呢`書包又重/3\上左課室就交功課LUU`
我未抄電腦罰抄呀'好曳WO*之後狂抄抄抄......-
- 圖書堂 上左圖書館,,,做閱讀紀錄冊*寫左好小字咋><之後同晶晶去借書=]
- MATHS 好采呀SIR講D野我都明,,,但係好難架.........小測又唔係幾識T3T*
- 小息 留左係課室傾計計`!!!
- ENG (連續22堂) 雖然我係好愛英文堂,,,但係有時都覺得好悶=]未上堂之前,,,
鄧文立勁好笑*係到扮MISS叫"哈佛"出去排隊!!上堂"唔記得做過D咩LUUUUU*
MS KAN又抽人出去講自我介紹1分鐘*好采仲未抽到我/\/\之後又玩番講人名
果個GAME,,,,好采我記得哂人地D名姐=]呵呵*
- LUNCH 食飯......食完上左去黃姑度傾左陣計,,之後又上左去抄罰抄,,,唔該哂FISH
呀!!`李芷珊好煩呀,,成日吹人交.\_/.
- 中文 嗚嗚T^T我默書唔合格不特只,,,仲要攞0分,,,實喊死媽媽喇`
- 綜人 做WS____*之後分組,,,我同左麗1組呀,,HAPI XDd
- 放學 麗又留左陣,,紅紅1見到呂敏婷同JOEY即刻嚇死左!!`好采布我護住佢XD我
好偉大架@@之後睇電腦果D勁好笑既短片,,,,笑到媽媽肚痛,,,衰人.\_/. XD之後佢
地又要去市中心,,,搞到要得我自己1個走T_T*
THE END."=]] |
| 刊登時間︰2006-09-25 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 44 | »
|