vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 2
累積人氣: 5607
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 10 月 11 日  星期三晴天  

 

打番日記啦..希望大家多D留言啦** 愉快

XANGA仲未想申請住,,諗住再遲D先 !!!!!!!!             

   今日上堂D野唔打LU`              LUNCH果陣就最好笑XDD,,,,,媚*FISH*係度玩到勁DIN`

笑爆我個咀................今日既英文統評都幾簡單,,,但係我都驚會唔合格/3\`

很討厭`為何天天發燒?*  

今日放左學*媽媽同SIU紅  又上圖書館玩電腦*很悶呢=]

之後同猩猩去TOILET,,,,個廁所超嘈`搞到我唔敢去-3-

                                                                                                                   一生的承諾  ,,, 能實行嗎?

刊登時間︰2006-10-11 08:47 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 9 月 27 日  星期三晴天  

 

唔係幾想打日記** 愉快

今日番左學唔洗早會,,唉T^T比人捉我條橡筋,,衰.\_/.

上堂D野唔好講,,,LUNCH果陣食完飯就上去圖書館借書.......

但係我最後都只係借左1本`落堂之後要上週會,,,後面D人

成日踢到我張椅,,,,HATE*放學落左去CANTEEN傾計,,,之後媽

媽N紅紅就走左,,,我同猩猩就去惠康,,猩猩買左5包媽咪面*

"哼....之前又話我益智?"之後我地番屋企LUUU...睇無頭

東宮,,,,打完喇-V-

刊登時間︰2006-09-27 07:25 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 9 月 25 日  星期一晴天  

 

唉,,好唔開心的=(( 鬱悶

能否 每日也猶如重新 邂 逅 [*

                                                     從來都不喜歡 {主 動*},]!!

                                                                                                                 對 不 起 !`  真的很 喜 歡 你 - ﹡

今日番左學,,,,要上早會-V-好悶的呢`書包又重/3\上左課室就交功課LUU`

我未抄電腦罰抄呀'好曳WO*之後狂抄抄抄......-

- 圖書堂   上左圖書館,,,做閱讀紀錄冊*寫左好小字咋><之後同晶晶去借書=]

- MATHS   好采呀SIR講D野我都明,,,但係好難架.........小測又唔係幾識T3T*

- 小息   留左係課室傾計計`!!!

- ENG (連續22堂)   雖然我係好愛英文堂,,,但係有時都覺得好悶=]未上堂之前,,,

鄧文立勁好笑*係到扮MISS叫"哈佛"出去排隊!!上堂"唔記得做過D咩LUUUUU*

MS KAN又抽人出去講自我介紹1分鐘*好采仲未抽到我/\/\之後又玩番講人名

果個GAME,,,,好采我記得哂人地D名姐=]呵呵*

- LUNCH   食飯......食完上左去黃姑度傾左陣計,,之後又上左去抄罰抄,,,唔該哂FISH

呀!!`李芷珊好煩呀,,成日吹人交.\_/.

- 中文   嗚嗚T^T我默書唔合格不特只,,,仲要攞0分,,,實喊死媽媽喇`

- 綜人   做WS____*之後分組,,,我同左麗1組呀,,HAPI   XDd

- 放學    麗又留左陣,,紅紅1見到呂敏婷同JOEY即刻嚇死左!!`好采布我護住佢XD我

好偉大架@@之後睇電腦果D勁好笑既短片,,,,笑到媽媽肚痛,,,衰人.\_/.  XD之後佢

地又要去市中心,,,搞到要得我自己1個走T_T*

                                             THE END."=]]

刊登時間︰2006-09-25 07:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]