今日番左學校就去CANTEEN搵CARMAN啦```佢地好好傾咁,,我咪同怡傾囉!!
上課室`*3*MISS成日要我地等佢,,又悶又熱'`仲有D通告未交TIM^小息買左包
野飲-5-中文堂""用左小小時間影學生相`希望今次會影得[令]D啦`其實上堂D
野冇乜好打"唔打喇!!放左學去左搵黃姑娘`好想快D開到義工簿啦'*V*佢果度
D公仔好得意呀>33<毛程程XDD之後佢要走`我地都出去買飯喇^怡同紅比左
$$$蚊蚊,,蚊都唔記得佢地想要咩既-V-食完有隻蜻蜓``嚇死哂佢地XD之後陪金
金搵MISS^之後搭LIFE`見到MISS LAM`佢問我地係度做咩,,之後金金話"搭LIFE
囉",,超串咀咁講XD之後佢話係教員室門口等佢,,好恐怖呀!!比佢鬧.\_/.之後上圖
書館啦*5*陪呀希睇書,,之後走LU**猩猩買左KERORO百搭卡xDDD`
唉,,今次死梗``我D操行分實冇哂T^T
好憎MISS YIP呀.\_/. |