| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 24 日 星期一
| |
|
冇玩電腦既日子真係辛苦>< |
哇,,好多日冇玩電腦同打日記喇!!!``真係好辛苦呀,,SO E+要玩盡佢^^
今日同怡1齊番,,馬騮仔又話番"]點知又唔見人=3=但係又反而見到猩猩XD
之後番學校補MATHS,,MISS好耐先黎..好悶好悶好悶呀><同怡密密針^^
補完之後同怡食飯,,打番去屋企`]去左買飯食,,食完之後陳淑英係度=口="
嚇到我同怡超驚,,之後佢叫我地走喎!!!咪番屋企囉,,要出去補習喇``!!
情人爭鬥如戰場*
完結卻又掛牽!`
|
| 刊登時間︰2006-07-24 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 21 日 星期五
| |
|
悶...悶...悶=[ |
今日番左學校,,,同瑤``怡``恩1齊,,悶到屎,,區佬激親恩,,之後嚇死我,,恩又拍"木台"鬧佢=0=之後同怡做HW,,落左堂之後同MISS LAM傾~我真係好想告爆8婆NEE,,原來個個都咁憎佢既,,咁我有望喇/\/\之後同怡去左2I課室做HW,,但係太恐佈喇!!!!`之後我同佢都走左,,去左我HM留下到傾計,,個細路好得意呢^^不過成日整到我地XD同怡買飯盒,,日日食,,真的很厭倦呀><"傾左好多好多野,,走LU***=) |
| 刊登時間︰2006-07-21 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四
| |
|
去九龍寨城公園=] |
今日番左SCHOOL,,去左九龍寨城公園,,搵個廁所都搵左好耐``=3=之後去左買野飲,,又搵左好耐...冇樣岩既!!!之後出左去搵個亭坐,,JOANNE"""你好野呀,,話我***之後好快就走LU,,番到學校,,,買飯盒上課室食,,影相``傾計``聽歌``畫黑板,,之後去廁所啦,,好似有人沖廁,,但係佢沖完又唔出黎=口=嚇到我同怡走左,,之後坐多陣就走喇!!! |
| 刊登時間︰2006-07-20 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 44 | »
|