vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 4
累積人氣: 5618
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 26 日  星期一晴天  

 

考試:::ENG ORAL 愉快

今日同瑤2傻左,,7:30係留下等``=)之後見到大雄,,佢話番我地考ORAL果個時間=口=SO去左M記食早餐^^不過陪瑤2搵左佢媽子先,,THZ你請我食野!!!!之後去置樂,,D鋪頭都未開門=3="又番去安定涼冷氣/\/\行行下見到WINWIN...嚇死我同瑤2之後番左學校,,係下面玩左陣就上去308度搵MISS CHAN溫書,,好悶'''''''之後小英又黎左***我地等左陣就去301等考試```終於到我啦~!!!!好采唔係個賤人NEE考姐,,呵-3-"入到去超驚,,讀完之後叫果個1I班既人入左黎,,佢讀得好快呀!!果陣我超無奈= =覺得有點自卑!!!考完之後陪瑤2溫多陣書就走LU***

刊登時間︰2006-06-26 06:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 23 日  星期五晴天  

 

今日真係好鬼開心^^ 愉快

今日考左ENG,,都唔算好難,,但係都唔叫易/\/\"考完又要中文補課><唉,,約左BOBO呀我!!!!又唔比人走\./MISS叫我地背5首詩喎,,勁難囉!!**你都背唔到啦=V="""之後靖怡幫我同MISS講我要去探小學老師..點知靖怡仲比MISS鬧,,SORI!!!唔會有下次!!!``之後MISS都比我走,,好開心/\/\之後牙蚊唔陪我等車>口<開頭打唔到比BOBO,,之後打比佢呀媽先知佢手機=33=出左荃灣同BOBO食野^^食哈迪C,,之後買左半打蛋撻比面LO LO,,上到去我同BOBO都唔敢入去,,係出面笑XD跟住面LO LO聽到出面有人就出黎睇下..點知見到我地=口="我地就入左去,,玩左陣就走,,唔知點解有D掛住佢地- -之後番小學就買左1打蛋撻,,番到去要登記既= =不過佢地上緊堂,,1去到當然係探我最愛既小逸峰啦^^!!!超級掛住佢>333<去到佢課室,,我仲以為佢已經忘記左我啦..點知佢仲同我SAY HI TIM``太開心喇我!!!!!!!開心到痴哂線***之後佢地要上堂,,我地就去第2度行陣先,,同MISS梁傾左陣計,,影下相咁...之後佢地放左學我地就落左去等佢地,,放左之後小逸峰個老媽仲未黎``同佢玩,,玩到好D!N呢/\/\之後佢就走喇,,佢走果陣我仲望住佢TIM,,好唔捨得佢><之後去行街,,行多陣就走LU,,BOBO:::我仲記得呢句架"唔有禮貌,,點出黎行呀?!"..好搞野呀!!!!!!!好中意呢句野,,正''/\/\番屋企果陣見到大雄=口=佢仲問我靖怡係邊..心諗"""鬼知咩,,你問我我問邊個呀?!

哈,,今日好開心呀,,開心到唔知點形容TIM!!!!!!!!

I LOVE U呀,,BOBO>333<

刊登時間︰2006-06-23 09:44 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 20 日  星期二晴天  

 

2006-06-20

                                                               

 

夢*  畢竟也是 { 夢 }  !` 不是真實的"

         看見的卻是 跟 你 牽手同行!` ..                                              

          看見的 快 樂 `  也不過是暫時 -]

直至 夢 完 . . . 你便消失! *

刊登時間︰2006-06-20 07:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]