今日考左ENG,,都唔算好難,,但係都唔叫易/\/\"考完又要中文補課><唉,,約左BOBO呀我!!!!又唔比人走\./MISS叫我地背5首詩喎,,勁難囉!!**你都背唔到啦=V="""之後靖怡幫我同MISS講我要去探小學老師..點知靖怡仲比MISS鬧,,SORI!!!唔會有下次!!!``之後MISS都比我走,,好開心/\/\之後牙蚊唔陪我等車>口<開頭打唔到比BOBO,,之後打比佢呀媽先知佢手機=33=出左荃灣同BOBO食野^^食哈迪C,,之後買左半打蛋撻比面LO LO,,上到去我同BOBO都唔敢入去,,係出面笑XD跟住面LO LO聽到出面有人就出黎睇下..點知見到我地=口="我地就入左去,,玩左陣就走,,唔知點解有D掛住佢地- -之後番小學就買左1打蛋撻,,番到去要登記既= =不過佢地上緊堂,,1去到當然係探我最愛既小逸峰啦^^!!!超級掛住佢>333<去到佢課室,,我仲以為佢已經忘記左我啦..點知佢仲同我SAY HI TIM``太開心喇我!!!!!!!開心到痴哂線***之後佢地要上堂,,我地就去第2度行陣先,,同MISS梁傾左陣計,,影下相咁...之後佢地放左學我地就落左去等佢地,,放左之後小逸峰個老媽仲未黎``同佢玩,,玩到好D!N呢/\/\之後佢就走喇,,佢走果陣我仲望住佢TIM,,好唔捨得佢><之後去行街,,行多陣就走LU,,BOBO:::我仲記得呢句架"唔有禮貌,,點出黎行呀?!"..好搞野呀!!!!!!!好中意呢句野,,正''/\/\番屋企果陣見到大雄=口=佢仲問我靖怡係邊..心諗"""鬼知咩,,你問我我問邊個呀?!
哈,,今日好開心呀,,開心到唔知點形容TIM!!!!!!!!
I LOVE U呀,,BOBO>333< |