| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 16 日 星期二
| |
|
今日身體檢查呀>< |
今日我最早到,,呵!!之後黎+瑤都黎左喇,,靖怡同乖乖女仲未黎><點知佢地黎左之後,,郭芷恩到係度
之後番學LU***我坐左係度,,超悶,,冇野做,,早讀都冇做過,,係度寫信,,寫信真係好好玩呀^^
英文***比信靖怡,,我同蚊蚊係度傾計,,今堂冇乜點笑過..之後同蚊蚊講左1句野,,比MISS NEE罰去後面係==LOW爆!!!!!!!!!!!!見到靖怡寫緊信,,之後MISS NEE行過黎,,收左封信
仲叫靖怡落堂之後留係度...
小息***睇住靖怡比人鬧,,鬧鬧下佢喊喎*MISS NEE仲話要話比潘9聽,,之後又扮哂野咁話"唔好咁啦,,你知我錫你+MA"==O哂嘴囉~
中文***好悶呀,,又係寫信--
PTH***MISS話要背書喎,,都冇人背過==之後又講下書咁...
LUNCH***食完飯就番課室科喇,,要做番作文,,做到打鐘,,冇得玩

MATHS***完全唔明MISS講緊咩囉,,都唔知D HW點做好><
I.S***上科學室,,但係太嘈,,比呀SIR罰左去下面企--
放左學落左去禮堂1陣,,就要去身體檢查喇,,佢話我好健康喎,,SO HAPI^^之後同呀媽去左行陣街街,,就番屋企喇***
|
| 刊登時間︰2006-05-16 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 15 日 星期一
| |
|
15/5 |
今日番到學校就要放D食物去家政室喇,,我好遲先去到= =之後要
MATHS統評,,都幾難><之後呀SIR話我要參加問答比賽,,唔想呀

英文***金魚出左廁所,,雞樂係度講金魚讀低能小學,,笑到我同蚊
蚊碌地
之後又見到靖怡個頭,,我,,蚊蚊同佢講,,暑期去唔去剪頭
頭,,之後又比MISS NEE罰企,,好煩呀><
小息***係度講MISS NEE係咪都罰人,,玩針對!!!!SO冇落到去.....
家政***方正冇帶圍裙,,ZOE..馮琮瑋同我1組,,我地整西炒飯,,都幾好
味,,不過全部都係ZOE整既= =
LUNCH***食完飯就要去問答比賽,,原本我地係"必答題"有300分
架,,之後"搶答題"我地果組答錯哂,,扣哂D分
最後得番0分><
P.E***打籃球,,幾好玩同埋幾好笑,,成日將個波踢左第2度= =
班課***去左G02綵排,,其實就係玩既= =
放左學就去禮堂度練.....又係玩
之後到我地上台,,靖怡同XX玩得
好開心^^之後講左陣野就走LU.......... |
| 刊登時間︰2006-05-15 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 13 日 星期六
| |
|
番左學校 |
今日8點起左身,,仲係好攰
打比靖怡,,傾左陣就換33 LU***番到學
校就上左圖書館,,好多人都唔係度,,玩電腦**個乖乖女同靖怡玩得
勁HAPI,,之後郭芷恩叫我陪佢去換3,,我好驚呀><琴日聽完MISS講
完鬼故之後有D怕
番上去之後睇鬼怪果D野,,睇左1個話"睇得隻
船耐D會識郁",,睇左好耐,,覺得冇乜野,,但係有2隻船,,都唔知睇邊
隻,,跟住我地係度笑,,笑笑下突然間彈左D野出黎,,嚇到我同靖怡
喊,,果隻野好恐怖呀
之後去左食飯,,食完之後紅紅黎左......跟住
我地去左置樂學織花送比呀媽,,好難呀><我學極都唔識,,成日都
要問人
,,整左成2個鐘喇,,先整完,,之後去左買花紙,,成18蚊1張,,
太貴喇,,有D唔捨得,,但係點都冇所謂!!!!之後就番左屋企LU^^ |
| 刊登時間︰2006-05-13 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 44 | »
|