vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 13
累積人氣: 5627
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 5 月 4 日  星期四晴天  

 

無奈

好野,,番埋今日就唔洗番喇....1番到去,,見唔到細YAN,,我同怡就上

番去課室LU~班男仔係度玩,,得好小女仔....

早讀***做完早讀之後,,,溫英文,,我都唔想架,,不過1定要既!!!!

英文***又見到MISS NEE,,1見到佢就好想打爆佢個頭架喇,,,佢今日

見到我係度笑,,羅嘉樂係我後面講笑咋,,又關我事既.....咁我忍唔

住呀,,,笑下都唔比牙??你話牙??

小息***同蚊蚊,,靖"魚"落去食野,,,傾左好多野呀^^

中文***成堂係度講書,,,之後比MISS罰企,,唔識答問題= =

P.T.H***冇書,,罰左陣企,,,教書......

LUNCH***同蚊蚊1齊,,靖怡好白痴呀!!!!!!

MATHS***MISS話我地冇心機上堂喎,,,我成堂訓覺

I.S***呀SIR話要我地下個星期一補課喎(好似係),,今堂冇教過書.....

放左學,,留係學校,,想同細YAN留呀,,但係佢又冇番><嬲!!!之後好

無聊咁行左好耐,,傾下計,,靖怡買左好多野食呀,,,小心食肥你呀!!!

之後6點半番屋企喇*

倪鐸星,,,好憎你呀!!!!!!成日無神神話人,,,你自己咪

又係咁黑人憎,,放學仲扮哂野***

刊登時間︰2006-05-04 07:35 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 3 日  星期三晴天  

 

笑笑笑.. 愉快

今日勁唔想起身呀><好眼訓 之後早餐就番學,,行樓梯呀,,落到去之

後,,靖怡同我講話我冇P.E 3333呀,,好嬲,,嬲自己點解咁多野都成日唔

記得 之後叫win win攞比我....我地等左好耐佢先落到黎,,跟住我同

怡即刻run番學...遲到喇,,好采呀sir冇罰我地,,

早讀***冇做過....呆左係度~

英文***miss見到蚊蚊傾計,,罰佢企呀 好似係我累佢架><sori x10000

小息***同蚊蚊,,怡,,細yan落左去食野囉,,,跟住傾左陣傾...

視藝***做"海報設計"做得1個,,要做4個架><TB彤佢好搞笑呀,,咁無聊

就上左2堂喇!!!!

P.E***唔洗上,,落雨.....去左107,,,TB張志芬話我,,怡,,細yan傾計,,佢仲話細

yan啤住miss,,我係度笑,,笑,,笑....之後上番課室!!!!

班課***做"學習圈"miss wong叫我出去讀d英文字,,我咪我唔識囉,,佢

又迫我,,我話"黃詩惠咪仲叻,,不如你搵佢啦....."佢又叫我出啦出啦...

唉,,好煩呀你!!!!!!

放左學,,我,,怡同細yan係學校玩,,玩,,玩,,玩玩下miss ng黎左,,問我地玩

乜野,,我話幫d同學諗d動作,,佢話"哈哈,,都幾好玩喎...."笑死我,,我不停

咁笑,,之後miss話我地好適合做"I.E天使"喎....唔係化??*怡話等埋佢

放學,,佢話好呀好呀^^之後1齊放,,佢話細yan成日唔笑既,,我同怡係

,,佢仲話送個麵包比我同怡呀>3<我同怡等你麵包!!!!!!!!!

愛死怡+細yan呀^^

刊登時間︰2006-05-03 07:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 2 日  星期二晴天  

 

見鬼 滿足

今日唔洗早會,,上左課室..做早讀***好悶呀!!!!!綜人***紅紅好勁呀,,全班作文佢最好^^小息***落左去買野食,,見到賓仔...miss爆你呀!!!!!!!!!!!!!!公民***miss講d野好有道理呀,,十卜你呀 英文***miss勁扮野囉,,憎勁佢呀,,但係我同蚊蚊係度勁傾計囉,,佢見到都冇話我地,,正野!!!Lunch***黃嘉琪,,紅紅同美人魚勁爆好笑,,係度打人..傻左,,我,,怡同joanne係度睇戲...笑死呀 蚊蚊話我地唔要佢,,你唔好唔記得係你唔要我地先架^^音樂***大部分時間係度講"火鳳凰",,之後去到音樂室,,吹笛,,之前唱緊歌架,,訓覺 ..吹笛吹到好亂...中文***miss hui話如果我地班上堂曳就要留堂,,煩到死..之後追hw,,小英好衰,,話我剪報做得1篇,,你係咪傻架,,miss都話我做好左架,,咁多野講..放學喇***但係miss hui要罰我地,,放左之後去左音樂室探羅嘉欣,,呀sir話比我地去坐架,,miss hui黎左之後趕我地出去 咁我地咪係出面等佢囉,,點知去左廁所度,,道門鎖左,,但係我同怡都見到入面有d野郁下郁下咁..超驚 又見到d綠色光,,我以為自己眼花啦,,點知怡都見到呀,,嚇到佢死死下..joanne放左喇..我地陪左佢1陣,,我地走果陣落雨呀,,真係"黑仔"..番到屋企成身濕哂喇><之後TB彤叫靖怡比個goodbye kiss喎,,超級煩!!!

刊登時間︰2006-05-02 07:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]