| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 18 日 星期二
| |
|
好唔開心呀>< |
今日9:00就起左身喇,,冇食早餐bor~
今日都係冇行過街呀...不過聽日有喇@@"同靖怡啦,,郭芷恩啦,,同埋紅紅番學做project!!!!!
跟住就玩電腦啦,,,玩到食lunch呀...買飯盒食~慘慘呀><
跟住又玩電腦= ="bc唔想做hw呀....跟住同MG,,tracy,,小清,,彤彤msn*
又靖怡傾左陣電話,,呀哥出左去補習,,屋企得番我1個~好孤獨呀><
唔知做咩好...呀媽番黎喇,,,又話我玩電腦玩到傻左=V="好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住食飯,,,食完要做hw啦..唔見左本手冊呀= =反轉成間屋搵///呀媽幫我搵到,,佢話要比$100佢先比番本手冊我

唉,,我破產架喇,,仲要攞我$100><衰人....跟住呀爸鬧我,,,仲大大聲咁話我><搞到我喊...
冇人性架....跟住話完我之後就做hw~做作文呀<<難忘的一天>>...真係諗唔到作咩囉= ="
MG呀,,,好想見到你呀...
你真係好好人呀^^成日我唔開心果陣都幫我~
thxthxthx你呀!!!!!!!!!!!!

|
| 刊登時間︰2006-04-18 09:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
100問 |
|
001* 大口仔好定HELLOKITTY好?大口仔囉^^
002* 會唔會做晒呢100條?梗係會啦= ="
003* 通常你會鬧人咩?去死啦你!!!
004* 如果有人講癈話你會點?爆粗囉
005* 有無咩人係你覺得人品好差?有呀~
006* 開電腦會唔會聽歌?1定會架..
007* 係邊到DL MV?你up乜呀= =?
008* 識唔識其他國家既語言?英文囉^^
009* 屋企望唔望到海?望到呀~
010* 放學返到屋企第一件事做咩?除鞋囉
011* 有無親戚死左?有><
012* 同邊個一齊住?呀爸,,呀媽,,呀哥同埋1個呀四~
013* 有無同FD去唱K?有呀..
014* 依家最想約邊個出街?露點哥哥@@"
015* 會唔會無條件幫人做野?好小喎
016* 係學校,你既前後左右邊個最衰?後XD
017* 睇過最嘔心既文章?睇過lu!!!
018* 去M記多數食D咩?麥樂雞囉~
019* 最叻講咩英文?shit!!!
020* 有無同人去過網吧?冇bor...
021* 啤酒好唔好飲?痴線,,我都唔飲既...
022* 係唔係喊包?sure係啦,,
023* 覺得最錫你既人係邊個?父母~
024* 你會用咩辦法去忘記一個人?唔知喎,,都冇試過~
025* 最鍾意咩公仔?豆腐人^^
026* 最鍾意咩野?食野..
027* 依家最想係咩?見到MG!!!
028* 你愛既人係唔係你既愛人?點知佢姐=v=
029* 係唔係成日都食二手煙? 係~
030* 你覺得係香港既夏天熱唔熱?係勁熱..
031* 如果熱你會用咩方法令自己無咁熱?開冷氣囉*
032* 得閒時會做D咩?行街街呀!!!!
033* 知唔知得罪人有咩後果?唔知XD
034* 鍾唔鍾意食雪糕?sure中意啦,,
035* 如果得返你一個係屋企你會點?玩電腦10個鍾以上^^
036* 會唔會同自己鍾意既人表白?唔會囉..
037* 畫書多數畫D咩?自己中意既人個樣囉= ="
038* 覺得自己唱歌好唔好聽?一般啦~
039* 有無留言板或畫板?有呀..你想要牙XDD
040* 做錯野唔想俾人知既時候會點?收收埋埋囉~
041* 係唔係成日都返學遲到?冇試過遲到喎^^
042* 覺得你自己算唔算係一個仆街?都可以咁講既XDD
043* 聽過最有趣既名?黃樺樺XDD
044* 1日會對住個電腦幾耐?5個鐘以上..
045* 屋企住係幾多樓?14
046* 有無試過中雀屎?冇喎,,你又試過??
047* 有無睇過SAILOR MOON?有~好白痴呀!!!
048* 有無妄想症?梗係冇啦~你就有= ="
049* 知唔知ICQ AWAY係無O OH聲既?唔知你up乜~
050* 知唔知1+1等於幾?唔知XD
051* 有無試過要講野但係突然唔記得左?試過啦@@"
052* 鍾意上網嗎?好中意~
053* 牙媽會唔會唔俾你出街?會~
054* 有幾多零用?300咋,,好小!!!
055* 去邊到買衫多?置樂囉= ="
056* 依家部手提係咩型號?唔記得喇XDD
057* 如何稱呼陌生人?呀生/呀嬋XD
058* 寫字令唔令?小小咁啦..
059* 牙爸牙媽成日都話你咩?話我成日玩電腦,,
060* 有咩自願牙?醫生~
061* 有無SAVE HISTORY架?你又up乜呀??*
062* 有無出街唔話俾牙媽聽?梗係有啦,,好驚驚呀><
063* 屋企有無裝有線電視?有呀...
064* 係唔係成日都自欺欺人?唔係~
065* 依家有無搵人補習?冇喎
066* 現在肚唔肚餓?唔肚餓喎,,
067* 係唔係”機”架?梗係唔係啦= ="你就係~
068* 識唔識游水?唔識架,,
069* 見到D唔識游水既人係到扮識游會點?篤爆佢囉XDDD
070* 知唔知點解D人7/1要去遊行?唔知..
071* 有無成日都俾蚊咬?有有有!!!!!
072* ICQ INFO多數打D咩?好煩呀你...
073* 睇D悲劇會唔會喊?會架///
074* 由細到大最記得D咩?呀媽個名,,
075* 打機叻唔叻架?我都唔打機既= ="
076* 如果你愛既人同你講我愛你你會唔會受佢?睇下邊個先啦!!!!
077* 聽歌會唔會聽埋D歌詞?梗係會啦^^
078* 最近呢次考試考得好唔好?一般..
079* 牙媽有無俾屋企條鎖匙你?有架~
080* 你依家讀近中學定小學?中學呀!!!
081* 間學校叫咩名?青松侯寶垣中學
082* 會唔會特登開住ICQ OR MSN等一個人?會..
083* 如有,等邊個?靖怡...........(發夢啦你!!!)
084* 鍾唔鍾意一D野有毛毛?唔中意呀><
085* 覺得自己係唔係失敗者?都算係架
086* 覺得邊個人最多癈話講?黃得江個仔XDDDDD
087* 有無做過啦啦隊?有呀,,
088* 幾時做過?上次陸運會!!!
089* 有無CUT過人線?1定有啦...
090* 你屬唔屬於記仇既人?屬於
091* 鍾唔鍾意做呢100條?唔中意...
092* 自己鍾意人既理唔理自己?
093* 諗起D咩會好傷心?佢唔理我><
094* 我愛你係唔係好易講出口?唔係
095* 講出你鍾意既人既名?做咩要講比你知呀??你係我邊個呀??
096* 你多數叫佢咩?唔話你知!!!!
097* 屋企對面有咩?海^^
098* 你前面係咩,?電腦囉= ="
099* 知唔知你依家做近咩?打緊字囉= ="
100* 有咩事令你依家最唔捨得?一班小學fd.... |
| 刊登時間︰2006-04-18 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 17 日 星期一
| |
|
又冇出街= =" |
今日我9:00就起左身喇,,其實仲係好眼訓架

捱埋今日,,聽日就可以自己1個係屋企喇^^
早餐自己1個人食...1路食1路玩電腦*
玩左陣~又係做hw既時候喇,,做左好小...又玩電腦@@"
都唔知幾時先做得完呀>V<"
不過玩玩下~呀媽突然番屋企...仲要帶埋凱婷番黎,,,今次慘喇*
1定煩到死...呀媽又叫我陪佢玩呀

咁咪玩陣囉,,玩左陣..出去食小小野*又係度玩= ="
玩果陣仲同靖怡傾緊電話tim^^"笑爆咀!!!
今日仲要同佢地食埋dinner喎...唉><
食食下,,,呀媽問佢"表姐有冇蝦你呀??"
痴線..好得閒咩??蝦佢??你都有問題架~
好煩呀*走左...好開心呀^^ |
| 刊登時間︰2006-04-17 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|