vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 22
累積人氣: 5636
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 18 日  星期二晴天  

 

好唔開心呀>< 感動

今日9:00就起左身喇,,冇食早餐bor~

今日都係冇行過街呀...不過聽日有喇@@"同靖怡啦,,郭芷恩啦,,同埋紅紅番學做project!!!!!

跟住就玩電腦啦,,,玩到食lunch呀...買飯盒食~慘慘呀><

跟住又玩電腦= ="bc唔想做hw呀....跟住同MG,,tracy,,小清,,彤彤msn*

又靖怡傾左陣電話,,呀哥出左去補習,,屋企得番我1個~好孤獨呀><

唔知做咩好...呀媽番黎喇,,,又話我玩電腦玩到傻左=V="好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住食飯,,,食完要做hw啦..唔見左本手冊呀= =反轉成間屋搵///呀媽幫我搵到,,佢話要比$100佢先比番本手冊我

唉,,我破產架喇,,仲要攞我$100><衰人....跟住呀爸鬧我,,,仲大大聲咁話我><搞到我喊...

冇人性架....跟住話完我之後就做hw~做作文呀<<難忘的一天>>...真係諗唔到作咩囉= ="

MG呀,,,好想見到你呀...

你真係好好人呀^^成日我唔開心果陣都幫我~

thxthxthx你呀!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-04-18 09:48 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


100問

001*   大口仔好定HELLOKITTY好?大口仔囉^^
002*   會唔會做晒呢100條?梗係會啦= ="
003*   通常你會鬧人咩?去死啦你!!!
004*   如果有人講癈話你會點?爆粗囉
005*   有無咩人係你覺得人品好差?有呀~
006*   開電腦會唔會聽歌?1定會架..
007*   係邊到DL MV?你up乜呀= =?
008*   識唔識其他國家既語言?英文囉^^
009*   屋企望唔望到海?望到呀~
010*   放學返到屋企第一件事做咩?除鞋囉
011*   有無親戚死左?有><
012*   同邊個一齊住?呀爸,,呀媽,,呀哥同埋1個呀四~
013*   有無同FD去唱K?有呀..
014*   依家最想約邊個出街?露點哥哥@@"
015*   會唔會無條件幫人做野?好小喎
016*   係學校,你既前後左右邊個最衰?後XD
017*   睇過最嘔心既文章?睇過lu!!!
018*   去M記多數食D咩?麥樂雞囉~
019*   最叻講咩英文?shit!!!
020*   有無同人去過網吧?冇bor...
021*   啤酒好唔好飲?痴線,,我都唔飲既...
022*   係唔係喊包?sure係啦,,
023*   覺得最錫你既人係邊個?父母~
024*   你會用咩辦法去忘記一個人?唔知喎,,都冇試過~
025*   最鍾意咩公仔?豆腐人^^
026*   最鍾意咩野?食野..
027*   依家最想係咩?見到MG!!!
028*   你愛既人係唔係你既愛人?點知佢姐=v=
029*   係唔係成日都食二手煙? 係~
030*   你覺得係香港既夏天熱唔熱?係勁熱..
031*   如果熱你會用咩方法令自己無咁熱?開冷氣囉*
032*   得閒時會做D咩?行街街呀!!!!
033*   知唔知得罪人有咩後果?唔知XD
034*   鍾唔鍾意食雪糕?sure中意啦,,
035*   如果得返你一個係屋企你會點?玩電腦10個鍾以上^^
036*   會唔會同自己鍾意既人表白?唔會囉..
037*   畫書多數畫D咩?自己中意既人個樣囉= ="
038*   覺得自己唱歌好唔好聽?一般啦~
039*   有無留言板或畫板?有呀..你想要牙XDD
040*   做錯野唔想俾人知既時候會點?收收埋埋囉~
041*   係唔係成日都返學遲到?冇試過遲到喎^^
042*   覺得你自己算唔算係一個仆街?都可以咁講既XDD
043*   聽過最有趣既名?黃樺樺XDD
044*   1日會對住個電腦幾耐?5個鐘以上..
045*   屋企住係幾多樓?14
046*   有無試過中雀屎?冇喎,,你又試過??
047*   有無睇過SAILOR MOON?有~好白痴呀!!!
048*   有無妄想症?梗係冇啦~你就有= ="
049*   知唔知ICQ AWAY係無O OH聲既?唔知你up乜~
050*   知唔知1+1等於幾?唔知XD
051*   有無試過要講野但係突然唔記得左?試過啦@@"
052*   鍾意上網嗎?好中意~
053*   牙媽會唔會唔俾你出街?會~
054*   有幾多零用?300咋,,好小!!!
055*   去邊到買衫多?置樂囉= ="
056*   依家部手提係咩型號?唔記得喇XDD
057*   如何稱呼陌生人?呀生/呀嬋XD
058*   寫字令唔令?小小咁啦..
059*   牙爸牙媽成日都話你咩?話我成日玩電腦,,
060*   有咩自願牙?醫生~
061*   有無SAVE HISTORY架?你又up乜呀??*
062*   有無出街唔話俾牙媽聽?梗係有啦,,好驚驚呀><
063*   屋企有無裝有線電視?有呀...
064*   係唔係成日都自欺欺人?唔係~
065*   依家有無搵人補習?冇喎
066*   現在肚唔肚餓?唔肚餓喎,,
067*   係唔係”機”架?梗係唔係啦= ="你就係~
068*   識唔識游水?唔識架,,
069*   見到D唔識游水既人係到扮識游會點?篤爆佢囉XDDD
070*   知唔知點解D人7/1要去遊行?唔知..
071*   有無成日都俾蚊咬?有有有!!!!!
072*   ICQ INFO多數打D咩?好煩呀你...
073*   睇D悲劇會唔會喊?會架///
074*   由細到大最記得D咩?呀媽個名,,
075*   打機叻唔叻架?我都唔打機既= ="
076*   如果你愛既人同你講我愛你你會唔會受佢?睇下邊個先啦!!!!
077*   聽歌會唔會聽埋D歌詞?梗係會啦^^
078*   最近呢次考試考得好唔好?一般..
079*   牙媽有無俾屋企條鎖匙你?有架~
080*   你依家讀近中學定小學?中學呀!!!
081*   間學校叫咩名?青松侯寶垣中學
082*   會唔會特登開住ICQ OR MSN等一個人?會..
083*   如有,等邊個?靖怡...........(發夢啦你!!!)
084*   鍾唔鍾意一D野有毛毛?唔中意呀><
085*   覺得自己係唔係失敗者?都算係架
086*   覺得邊個人最多癈話講?黃得江個仔XDDDDD
087*   有無做過啦啦隊?有呀,,
088*   幾時做過?上次陸運會!!!
089*   有無CUT過人線?1定有啦...
090*   你屬唔屬於記仇既人?屬於
091*   鍾唔鍾意做呢100條?唔中意...
092*   自己鍾意人既理唔理自己?

093*   諗起D咩會好傷心?佢唔理我><
094*   我愛你係唔係好易講出口?唔係
095*   講出你鍾意既人既名?做咩要講比你知呀??你係我邊個呀??
096*   你多數叫佢咩?唔話你知!!!!
097*   屋企對面有咩?海^^
098*   你前面係咩,?電腦囉= ="
099*   知唔知你依家做近咩?打緊字囉= ="
100*   有咩事令你依家最唔捨得?一班小學fd....

刊登時間︰2006-04-18 05:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 17 日  星期一晴天  

 

又冇出街= =" 不安

今日我9:00就起左身喇,,其實仲係好眼訓架

捱埋今日,,聽日就可以自己1個係屋企喇^^

早餐自己1個人食...1路食1路玩電腦*

玩左陣~又係做hw既時候喇,,做左好小...又玩電腦@@"

都唔知幾時先做得完呀>V<"

不過玩玩下~呀媽突然番屋企...仲要帶埋凱婷番黎,,,今次慘喇*

1定煩到死...呀媽又叫我陪佢玩呀

咁咪玩陣囉,,玩左陣..出去食小小野*又係度玩= ="

玩果陣仲同靖怡傾緊電話tim^^"笑爆咀!!!

今日仲要同佢地食埋dinner喎...唉><

食食下,,,呀媽問佢"表姐有冇蝦你呀??"

痴線..好得閒咩??蝦佢??你都有問題架~

好煩呀*走左...好開心呀^^

刊登時間︰2006-04-17 09:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]