vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 14
累積人氣: 5628
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 5 月 1 日  星期一晴天  

 

勞動節 愉快

今日好遲先起身,,太攰喇><我2點要出去同郭芷恩,,黎+瑤,,靖怡去市中心做i.s project~今次早餐自己煮,,好好味呀^^

之後玩左陣電腦就做hw喇,,好快做完lu...婷婷黎左,,陪佢玩左陣,,之後落左去買野食,,食完之後去搵靖怡,,去到之後,,做左

2個鐘就去行街街喇..之後去睇電話,,其實就係度玩電話既^^玩玩下見到湯蚊,,傾左陣..再去左睇d好令既野..勁想買呀,,

但係唔捨得><之後買左d魚旦番屋企,,再陪婷婷玩左勁耐...點知有人拋左支煙落地下,,燒親隻手呀 咁冇公德心架

婷係度食埋飯先走,,今餐唔錯,,但係隻手仲好痛呀><""""

刊登時間︰2006-05-01 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 30 日  星期日晴天  

 

買左新33 愉快

今日9點幾起左身,,仲係好攰..今日冇食早餐,,好肚餓呀!!!呀媽陪呀爸去睇E生,,之後我咪玩電腦囉,,玩到12點幾,,呀媽番黎喇..係度鬧我,,sit!!!!!成日都係咁,,好煩呀 之後落去食左個下午茶^^好正呀!!!之後去左置樂買33,,好中意呀..試試下33果陣,,怡突然之間急call我,,問我聽日番唔番學做project喎,,無奈= =""行左好耐,,之後陪媽子去買"送",,再行超市...買左勁多野,,都係$99..抵啦!!!之後番屋企,,下件新3..唔錯呀^^本身想買多d架,,但係費事比人鬧啦,,之後就玩電腦..見到MG比人鬧呀..我做fd既梗係要幫佢出氣啦!!!!你呀,,咪再嘈我個fd呀,,如果唔係同你死過呀!!!!!之後沖涼,,好耐冇洗頭喇..今日洗左,,舒服哂^^之後又玩電腦= ="跟住就食飯喇,,再睇多陣tv"]

 

MG呀,,如果果班人再蝦你既話1定要同我講呀..

唔好乜野都收收埋埋呀,,知冇??

刊登時間︰2006-04-30 08:19 PM    [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 29 日  星期六晴天  

 

呀爸病左!!!! 鬱悶

今朝1起身,,見到呀爸個樣好攰,,有d unhapi 早餐**係度食雞翼,,之後就開電腦lu..某某人個xanga個p.w比我知道左^^哈!!!同怡傾左陣msn..唔該唔好再抄我d野喇,,我受夠喇><之後去買飯盒,,好正呀^^諗住約人出街玩,,但係呀媽番左黎,,唉,,成日陪佢...出左市中心探爸爸,,見到佢訓左覺呀..攰到好緊要T^T之後去左出面買魚旦同燒賣,,d魚旦好正,,但係d燒賣好難食...之後去婆婆度食飯***但係走左去良景行街街,,買左小小野先去婆婆度...嘩,,去到得好小人...舅父佢問我***湯蚊有冇拍拖呀??咁我咪話冇囉..好驚囉果陣><但係等左陣婷婷同湯蚊都開始黎喇....同湯蚊傾左陣計就要食飯喇.....見到個新工人黎左,,我地覺得佢mama地呀!!!!!d湯好難飲呀 之後同湯蚊去左R.M度影相,,實在太令喇..我超中意呀...下次再影過呀下^^影左勁多張囉..跟住sd左d比番佢.....之後走lu,,番到屋企即刻打日記,,要沖涼喇"*]

刊登時間︰2006-04-29 10:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]