| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 1 日 星期一
| |
|
勞動節 |
今日好遲先起身,,太攰喇><我2點要出去同郭芷恩,,黎+瑤,,靖怡去市中心做i.s project~今次早餐自己煮,,好好味呀^^
之後玩左陣電腦就做hw喇,,好快做完lu...婷婷黎左,,陪佢玩左陣,,之後落左去買野食,,食完之後去搵靖怡,,去到之後,,做左
2個鐘就去行街街喇..之後去睇電話,,其實就係度玩電話既^^玩玩下見到湯蚊,,傾左陣..再去左睇d好令既野..勁想買呀,,
但係唔捨得><之後買左d魚旦番屋企,,再陪婷婷玩左勁耐...點知有人拋左支煙落地下,,燒親隻手呀
咁冇公德心架
婷
婷係度食埋飯先走,,今餐唔錯,,但係隻手仲好痛呀><""""
|
| 刊登時間︰2006-05-01 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 30 日 星期日
| |
|
買左新33 |
今日9點幾起左身,,仲係好攰..今日冇食早餐,,好肚餓呀!!!呀媽陪呀爸去睇E生,,之後我咪玩電腦囉,,玩到12點幾,,呀媽番黎喇..係度鬧我,,sit!!!!!成日都係咁,,好煩呀
之後落去食左個下午茶^^好正呀!!!之後去左置樂買33,,好中意呀..試試下33果陣,,怡突然之間急call我,,問我聽日番唔番學做project喎,,無奈= =""行左好耐,,之後陪媽子去買"送",,再行超市...買左勁多野,,都係$99..抵啦!!!之後番屋企,,試下件新3..唔錯呀^^本身想買多d架,,但係費事比人鬧啦,,之後就玩電腦..見到MG比人鬧呀..我做fd既梗係要幫佢出氣啦!!!!你呀,,咪再嘈我個fd呀,,如果唔係同你死過呀!!!!!之後沖涼,,好耐冇洗頭喇..今日洗左,,舒服哂^^之後又玩電腦= ="跟住就食飯喇,,再睇多陣tv"]
MG呀,,如果果班人再蝦你既話1定要同我講呀..
唔好乜野都收收埋埋呀,,知冇?? |
| 刊登時間︰2006-04-30 08:19 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 29 日 星期六
| |
|
呀爸病左!!!! |
今朝1起身,,見到呀爸個樣好攰,,有d unhapi
早餐**係度食雞翼,,之後就開電腦lu..某某人個xanga個p.w比我知道左^^哈!!!同怡傾左陣msn..唔該唔好再抄我d野喇,,我受夠喇><之後去買飯盒,,好正呀^^諗住約人出街玩,,但係呀媽番左黎,,唉,,成日陪佢...出左市中心探爸爸,,見到佢訓左覺呀..攰到好緊要T^T之後去左出面買魚旦同燒賣,,d魚旦好正,,但係d燒賣好難食...之後去婆婆度食飯***但係走左去良景行街街,,買左小小野先去婆婆度...嘩,,去到得好小人...舅父佢問我***湯蚊有冇拍拖呀??咁我咪話冇囉..好驚囉果陣><但係等左陣婷婷同湯蚊都開始黎喇....同湯蚊傾左陣計就要食飯喇.....見到個新工人黎左,,我地覺得佢mama地呀!!!!!d湯好難飲呀
之後同湯蚊去左R.M度影相,,實在太令喇..我超中意呀...下次再影過呀下^^影左勁多張囉..跟住sd左d比番佢.....之後走lu,,番到屋企即刻打日記,,要沖涼喇"*] |
| 刊登時間︰2006-04-29 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|