vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 0
累積人氣: 5638
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 28 日  星期五晴天  

 

無聊的一天^^ 不安

今日同肥婆怡1齊番,,今日落雨呀><成身濕哂喇!!!!番到去之後唔洗早會,,yeah!*番到去之後,,d男仔係度玩= =好無奈!!!跟住miss hui走入黎鬧人..好煩呀!!!!!次次黎都係鬧人,,咪煩啦~電腦""""好悶,,係度玩埋哂d勁無聊既問答遊戲= ="傻既,,但係我地係度做project 小息"""仲做緊project,,冇落去食野..中文""""教書,,收hw..maths""""要交project喇,,好采上堂做哂姐^^lunch""""好快咁食完野之後,,上去電腦室印英文project既相,,好煩呀,,佢話1定要有相喎 之後綜人""""教書,,黃嘉琪勁遲入課室..比miss罰企= =好慘呀><英文""""要交project喇...冇相相,,比佢話..咁我當然串番佢啦..佢都有問題既,,我地話我地太遲先去印,,咁有好多人都排緊隊+ma..點印姐??之後比佢鬧番轉頭喎~聯課""""好悶,,差d訓左覺 放學之後即刻跑上去做埋project,,佢話4:30要交,,遲1分鐘都唔收..搞錯呀 跟住我地真係遲左,,我係度喊 點解佢咁冇人性架??點解我會有個咁既老師架??果陣我1直諗住賓仔,,我太掛住佢喇..好想見到佢呢*跟住等左陣見到佢,,佢同miss fong1齊..我地話,,我地真係好比心機做架,,跟住佢勁有禮貌咁同我地講野...扮哂野啦你,,你估我唔知咩??之後黃嘉琪,,紅,,蚊蚊去左麥當當食野,,我同肥婆怡冇去食..留係學校玩左陣就走喇...之後係"北海道"見到miss ng,,佢好有米呀,,買麵包都買左成$20幾蚊..哈*之後笑死我....

蚊蚊,,今日sori呀..我唔應該咁話你既,,希望你唔好唔開心啦*我講笑架咋!!!你永遠都係我地既好好好好朋友黎架,,我地唔會遺棄你架,,唔好亂諗野啦><我會唔開心架!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-04-28 06:57 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 26 日  星期三晴天  

 

勁唔想番學呀 鬱悶

今日1番到學校,,唔見羅嘉欣喎,,靖怡又話要交飯錢...佢又唔夠錢

喎= =上到去不停咁問人借錢~之後就去左1L借到*交完都打鐘

啦..做早讀果陣做緊i.s作業 之後上maths,,miss chan係度對

quiz,,我25/40,,合格呀!!!!!小息落左去買野食,,3粒帶子食唔哂~

跟住戲劇堂,,全班係度反呀sir,,笑屎我 跟住金魚咩咩普通話"做

戲"比賽,,唔想參加呀 i.s果陣好悶,,唔想上,,不過我好留心^^

哈!!!!!lunch唔洗留堂,,食完野之後就同蚊蚊,,欣傾計...上番去之

後英文堂...對卷,,冇咩特別~中文堂當然係好悶啦!!!!!!之後唔洗

週會,,勁勁勁hapi囉...跟住呀sir話就黎考試,,有個"學習x",,唔知

咩黎既= ="之後放學同靖怡留係學校,,比miss叫我地去禮堂幫佢

做d野,,有服務時數呀^^跟住走左lu~

刊登時間︰2006-04-26 07:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 25 日  星期二晴天  

 

好多好多hw做 不安

今日又約左靖怡1齊番學,,,番到去之後,,羅嘉欣突然殺出黎....嚇死我!!!!跟住上課室啦,,

成個戰場咁= =唔係幾想入去囉....好憎我地班d男仔呀><成日係度打交,,,煩到死~做完

早讀之後做英文project既感想,,,靖怡同紅紅都叫我幫佢地作文= =英文堂果陣,,有d

親囉,,,miss nee喊喎....話佢教左20年書,,,都未見過1班d卷(統評)係

咁差呀....話全班得1個人合格,,,跟住佢望住黃屎峰喎~諗住都冇自

己份啦...點知我出去攞啦...我合格呀,,,hapi死我呀 61分,,都唔係

高= =但係黃屎峰個樣好失望,,金魚佢都冇聲出~呵呵!!!!我唔合格

都唔緊要,,只要高過金魚就得架喇.....跟住中文堂啦,,,miss梁同

miss陳1入到課室就要鬧人= =好煩呀,,,咪嘈啦!!!!!P.T.H好悶呀.....

好憎miss廖呀,,成堂係度做作業,,好采唔洗教書^^lunch原先要

maths補課,,,miss陳唔得閒,,,落左去食飯.....食完之後miss hui叫我

同靖怡去禮堂開會,,,其實寫下野姐,,都唔算開會既~maths堂miss

佢睇我地d project,,佢地整得好令呀^^i.s上去科學室做實驗,,好得

意呀~放學之後要普通話增潤班,,,最後1堂,,好hapi.....不過有d人偷

走,,,哈哈^^我覺得今日d時間過得好快呀!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-04-25 07:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]