| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 28 日 星期五
| |
|
無聊的一天^^ |
今日同肥婆怡1齊番,,今日落雨呀><成身濕哂喇!!!!番到去之後唔洗早會,,yeah!*番到去之後,,d男仔係度玩= =好無奈!!!跟住miss hui走入黎鬧人..好煩呀!!!!!次次黎都係鬧人,,咪煩啦~電腦""""好悶,,係度玩埋哂d勁無聊既問答遊戲= ="傻既,,但係我地係度做project
小息"""仲做緊project,,冇落去食野..中文""""教書,,收hw..maths""""要交project喇,,好采上堂做哂姐^^lunch""""好快咁食完野之後,,上去電腦室印英文project既相,,好煩呀,,佢話1定要有相喎
之後綜人""""教書,,黃嘉琪勁遲入課室..比miss罰企= =好慘呀><英文""""要交project喇...冇相相,,比佢話..咁我當然串番佢啦..佢都有問題既,,我地話我地太遲先去印,,咁有好多人都排緊隊+ma..點印姐??之後比佢鬧番轉頭喎~聯課""""好悶,,差d訓左覺
放學之後即刻跑上去做埋project,,佢話4:30要交,,遲1分鐘都唔收..搞錯呀
跟住我地真係遲左,,我係度喊
點解佢咁冇人性架??點解我會有個咁既老師架??果陣我1直諗住賓仔,,我太掛住佢喇..好想見到佢呢*跟住等左陣見到佢,,佢同miss fong1齊..我地話,,我地真係好比心機做架,,跟住佢勁有禮貌咁同我地講野...扮哂野啦你,,你估我唔知咩??之後黃嘉琪,,紅,,蚊蚊去左麥當當食野,,我同肥婆怡冇去食..留係學校玩左陣就走喇...之後係"北海道"見到miss ng,,佢好有米呀,,買麵包都買左成$20幾蚊..哈*之後笑死我....
蚊蚊,,今日sori呀..我唔應該咁話你既,,希望你唔好唔開心啦*我講笑架咋!!!你永遠都係我地既好好好好朋友黎架,,我地唔會遺棄你架,,唔好亂諗野啦><我會唔開心架!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-28 06:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 26 日 星期三
| |
|
勁唔想番學呀 |
今日1番到學校,,唔見羅嘉欣喎,,靖怡又話要交飯錢...佢又唔夠錢
喎= =上到去不停咁問人借錢~之後就去左1L借到*交完都打鐘
啦..做早讀果陣做緊i.s作業
之後上maths,,miss chan係度對
quiz,,我25/40,,合格呀!!!!!小息落左去買野食,,3粒帶子食唔哂~
跟住戲劇堂,,全班係度反呀sir,,笑屎我
跟住金魚咩咩普通話"做
戲"比賽,,唔想參加呀
i.s果陣好悶,,唔想上,,不過我好留心^^
哈!!!!!lunch唔洗留堂,,食完野之後就同蚊蚊,,欣傾計...上番去之
後英文堂...對卷,,冇咩特別~中文堂當然係好悶啦!!!!!!之後唔洗
週會,,勁勁勁hapi囉...跟住呀sir話就黎考試,,有個"學習x",,唔知
咩黎既= ="之後放學同靖怡留係學校,,比miss叫我地去禮堂幫佢
做d野,,有服務時數呀^^跟住走左lu~ |
| 刊登時間︰2006-04-26 07:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 25 日 星期二
| |
|
好多好多hw做 |
今日又約左靖怡1齊番學,,,番到去之後,,羅嘉欣突然殺出黎....嚇死我!!!!跟住上課室啦,,
成個戰場咁= =唔係幾想入去囉....好憎我地班d男仔呀><成日係度打交,,,煩到死~做完
早讀之後做英文project既感想,,,靖怡同紅紅都叫我幫佢地作文= =英文堂果陣,,有d嚇
親囉,,,miss nee喊喎....話佢教左20年書,,,都未見過1班d卷(統評)係
咁差呀....話全班得1個人合格,,,跟住佢望住黃屎峰喎~諗住都冇自
己份啦...點知我出去攞啦...我合格呀,,,hapi死我呀
61分,,都唔係
高= =但係黃屎峰個樣好失望,,金魚佢都冇聲出~呵呵!!!!我唔合格
都唔緊要,,只要高過金魚就得架喇.....跟住中文堂啦,,,miss梁同
miss陳1入到課室就要鬧人= =好煩呀,,,咪嘈啦!!!!!P.T.H好悶呀.....
好憎miss廖呀,,成堂係度做作業,,好采唔洗教書^^lunch原先要
maths補課,,,miss陳唔得閒,,,落左去食飯.....食完之後miss hui叫我
同靖怡去禮堂開會,,,其實寫下野姐,,都唔算開會既~maths堂miss
佢睇我地d project,,佢地整得好令呀^^i.s上去科學室做實驗,,好得
意呀~放學之後要普通話增潤班,,,最後1堂,,好hapi.....不過有d人偷
走,,,哈哈^^我覺得今日d時間過得好快呀!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-04-25 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|