vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 7
累積人氣: 5621
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 5 日  星期一晴天  

 

5/6 愉快

今日番到去好好天喎,,要早會..唉><超悶囉,,郭芷恩暈暈地呀!!!!!!之後同女班長去左SICK ROOM,,上完就番課室***做早讀,,做完就睇報紙/\/\MATHS:::乖女彤流鼻血,,好多呀 小息:::冇落去,,我同靖怡留係課室做改正..戲劇:::同靖怡傾計之後上堂果D野唔打LU~

 

放左學留係學校***買左野食,,之後仲跟蹤黃SIR同MISS黃,,笑死^^之後番學校傾下計就走喇!!!!!!!

刊登時間︰2006-06-05 07:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 2 日  星期五雨天  

 

2/6無奈囉... 不安

唔想上早會呀><但係又突然間落雨喎,,講左陣野就冇上LU.........番到

上去做早讀,,乖乖地咁做緊,,做完之後又睇書書^^英文:::岩岩開始咋,,

死神就叫左我坐上前面喇..........好煩呀佢,,E+月黎月憎上英文堂喇,,仲

要話我D字讀好D喎,,好想鬧爆佢囉..........好憎憎憎佢囉***小息:::靖怡同

紅,,好衰呀你地,,唔理我自己走左去><SO SO好悶囉!!!!!!中文:::嬲嬲呀,,

靖怡同紅都好火,,小息果陣已經好想喊,,可能以後都同唔到你傾計架

珍惜埋我地呢段日子吧啦!!!!!P.T.H:::好悶呀,,出面咁大雨,,都冇心

機上堂啦,,,,學校又唔比我地走><LUNCH:::借左飯卡比牙蚊,,,食完飯之

後就上去,,D同學好搞笑,,,又話要打電話,,,又話要番屋企,,,笑死我囉^^

MATHS:::對HW,,,冇乜野...........I.S:::上科學室,,上到去我地果組比呀SIR罰

企= =又話我地冇聽過書,,科學怪人好搞笑,,係度玩龜,,笑鬼死我........

CHOIR:::MISS話要調位,,但係冇調到我地果行,,之後唱下歌咁,,,有個陌

生人黎左呀XD放左學之後學校話要清場,,我,,靖怡同紅去左M記,,,見

到琪,,我地玩跟蹤佢XD之後去左M記,,,靖怡同紅買左新地,,我買左薯

條,,食完之後傾左勁耐,,跟住又見到小英,,,又跟蹤佢地,,搶佢地D野食,,

好搞野囉........之後又跟到佢同TERRY上車,,呵..........之後紅就走左,,我同

怡就行多陣都走喇****

刊登時間︰2006-06-02 09:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 1 日  星期四雨天  

 

1/6 愉快

琴日冇打日記,,不過琴日真係爆HAPI囉........同怡,,紅,,牙蚊去唱

KK***好正呀,,開頭我唔唱= =唱到2點幾就走LU,,同怡,,紅行陣街^^

今日番到去,,要上林慕德,,要TEST呀今日,,最後1堂!!!!!!!上完左之後

番左課室.........勁傾計囉我,,傾到好激烈XD

英文:::MISS NEE冇上黎,,唔知佢係咪唔得閒呢?!不過是但啦,,MISS

NG上左黎,,我同牙蚊,,雞樂係度玩.......好搞笑呀

小息:::好悶.....超悶.....爆悶,,冇做過D咩,,1個字"悶"

家政:::整燉蛋,,咸既><方正好似唔識整咁,,楊自勉好煩呀!!!!!!

LUNCH:::食完飯之後,,問張志芬洗唔洗上堂,,佢話要呀><之後番課

室,,見到D 1A班既人黎左拍門,,之後D人話1A班果D人唔夠串,,搵人

黎串番佢地喎= =拍到門都爛><但係我同紅就傾計囉.........

P.E:::MISS HUI同MISS CHAN上左黎,,同我地講番果件事,,仲要我地

全班寫番口供紙喎,,我乜都見唔到,,寫D咩呀?!之後都講到成2點

15分啦,,之後MISS CHAN諗住叫我地落去上P.E架,,之後落到去,,張

志芬冇理人喎,,之後咪唔上囉,,上番去做HW.........

班課:::同1A班落左去禮堂比張志芬訓話,,仲叫我地搵個清潔大使

TIM= =點知叫左BB.......

放學:::同靖怡留係學校,,傾左陣計,,大雄好似黎搵靖怡,,咁咪1齊玩

捉E因囉XDD之後白柳唔知死左去邊,,冇玩LU!!!!之後再同佢地傾多

陣計就走喇-3<

刊登時間︰2006-06-01 08:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]