| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 26 日 星期五
| |
|
26/5 |
今日好早就番左學喇***]]番到去,,就坐左係CANTEEN度傾計2^^之後要早會,,好煩呀!!!!!!跟住上番課室,,靖怡好慘><比呀SIR罰企...跟住之後我又比呀SIR罰左企=V=""
英文***YA!!!!有得分班上喇,,超超超HAPI^^牙蚊係度玩偷拍,,我就陪佢1齊DIN...佢偷影我呀><仲影左雞樂啦,,MISS NEE啦,,同埋得江黃個仔XD""笑爆咀囉...跟住影到雞樂超搞野囉,,呵!!!
小息***睇番牙蚊上堂影果D相,,之後又係度嗌--
綜人***寫左好多信,,唔記得左寫筆記
總之好悶啦><
中文***MISS教左陣書就上去圖書館喇,,佐6係MISS話要借2本書,,我借得1本...BC冇哂位LU``]]]
LUNCH***食左飯之後我同細YAN就上左課室喇,,,BC我地仲未做週記,,我要做2遍,,細YAN仲慘><要做5遍呀!!!!!!!!!!呀SIR痴左線牙!?想做死我地咩?!!
I.S***又寫信,,做週記...冇聽書,,幾乖XD跟住又畫野,,畫到花哂
之後又係度寫某人好煩呀...之後比佢見到,,仲諗住比呀SIR睇TIM喎....好采我地搶番姐!!!!!!
MATHS***我明左好多喇,,有做HW,,SO HAPI^^唔洗扣分...呵**
CHOIR***超悶,,MISS突然之間鬧我地==同塋塋傾計2--
放學唔係幾記得做過D咩囉,,我記得見到金魚同光頭王1齊..同琪,,紅,,怡玩,,笑死,,琪好搞野呀XD時間過得好快囉..琪同紅走先,,我同怡留多陣都走LU****
DINNER去左大家樂食,,之後去左超市買野,,之後走LU^^
太累了!!!!!!!!!!好辛苦哇><
|
| 刊登時間︰2006-05-26 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 25 日 星期四
| |
|
25/5 |
今日我最遲到,,好魚呀><跟住1齊番學,,乖女竟然係度,,奇蹟!!!之後番到去要上林慕德,,係度寫信.........D男仔好衰呀><搶我地D信之後又比MISS,,搞到靖怡仲喊TIM......衰衰衰衰人

MATHS***唉,,,冇做HW呀><比MISS扣左小小平時分........之後聽書,,聽聽下又覺得幾易喎!!!!!但係仲有小小唔明囉@.@
小息***MISS講左好耐書,,冇左LU!!!!!!!
戲劇***MISS LUI過左黎,,話我地好嘈喎...........之後我咪調位囉,,好悶呀- -陪靖怡同大雄傾計,,傾左好多野 -..............-""""
I.S***超悶............我係度寫信咁明顯,,呀SIR咁都見唔到=________=1個字"勁"
LUNCH***食完野之後上左課室,,同瑤2係度DIN,,,大嗌.........超HAPI!!!!!!!!靖怡又比BB佢地搶左封信喇><仲整到佢隻手指流血TIM呀

英文***UNHAPI呀><又係全班1齊上,,唔中意呀!!!!!!我又調左位喇.......同靖怡傾計,,跟住又係度畫書,,寫左好多野呀^^
中文***又寫信,,但係我之後都有聽書............都冇乜野LU~
放左學之後,,我同靖怡咁岩見到MISS CHAN,,叫佢加番DD分比我........跟住又見到牙蚊,,陪左佢上去搵MISS,,跟住靖怡又走左,,,仲要走左都唔同我地講><跟住我咪同牙蚊去左M記食野囉..........傾計2,,講左好多野,,不過唔係幾記得,,哈****之後牙蚊衰衰><唔陪我番屋企,,,跟住我咪自己走囉= = |
| 刊登時間︰2006-05-25 09:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 24 日 星期三
| |
|
24/5 |
今日唔係幾想打日記,,有咩想知就問我啦!!!!!!!
牙蚊牙蚊,,要多D陪我呀......... |
| 刊登時間︰2006-05-24 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 44 | »
|