| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 19 日 星期五
| |
|
唔開心 |
今日冇同個乖女番,,,番到去,,要早會喎= =極之無聊.....又悶又HOT
喎****之後要做問卷,,牙蚊偷雞陪我上左去XD
電腦***乖2的我,,MISS問問題,,我就舉手,,但係次次都唔夠時間......
小息***寫信2,,又冇落去................
中文***背書,,唔識,,怕2比MISS罰抄書><
MATHS***成堂寫信,,都冇聽過書

LUNCH***陳淑英話比1次機會我地班,,唔罰我地住,,不過要堂堂都
要9分以上= =好難喎!!!!!!!
綜人***又背書,,都係唔識架......全部都係抄關思謀,,佢好勁呀.....全
部識哂

英文***上左去圖書館借書,,D書好低B呀><之後落番去睇書,,不過
我就傾計囉.........
聯課***未落去果陣,,紅紅話大雄都中意靖怡,,果陣,,我覺得自己好
無用........落到去,,,呆左坐係度,,冇唱過歌,,淨係偷雞係度喊

放學,,我真係忍唔到喇,,爆想大大聲喊出黎,,但係我知1定冇人會理
我..........之後行左好耐,,1直諗緊果件事,,之後同琪,,+瑤係度玩金魚,,
笑死我囉......之後都走喇,,同琪係度笑,,笑,,笑!!!!
心情勁DOWN,,但係聽日可以同+瑤去街街,,開心番D喇!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-05-19 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 18 日 星期四
| |
|
18/5 |
今日等左靖怡好耐,,,佢先黎,,之後番學,,今日要上林慕德,,都唔好
笑既........同靖怡係度不停咁傾計,,好快就完左LU- -
英文***又係最開心既1堂喇^^今次終於冇比MISS NEE罰喇,,但係牙
蚊比MISS NEE調左上去前面坐
之後好悶囉= =
小息***好驚囉,,得番我同靖怡2個係課室,,但係我地係度寫信..........
綜人***睇片,,寫信]]]]
中文***勁爆悶,,,MISS問邊個想背書,,冇人背,,MISS好LOW呀!!!!!!!!上
左去圖書館,,成班勁嘈,,陳淑英上左黎,,叫我地LUNCH留係課室等
佢要行樓梯呀......
LUNCH***等左佢勁耐先黎,,,之後行左5次,,佢自己又唔行><
I.S***王穎上左黎,,佢話黃SIR遲D先上黎,,我係度寫信,,差D比MISS
見到呀><黃立堯比MISS罰,,笑到我死呀
黃SIR好遲先黎,,教左好
小野.......
MATHS***MISS CHAN呢2日去左聽講座,,林SIR上我地堂,,佢真係教
得超悶呀,,,區佬勁嘈,,呀SIR叫左陳淑英上黎,,有D人比佢罰,,好慘
呀><但係我冇講過野,.,佢話以後LUNCH要行樓梯

放學LU,,靖怡,,+瑤,,乖乖女係度1齊傾計,,傾傾下喊左出黎,,靖怡1定
知咩事......但係之後就去玩捉迷藏,,好好笑^^之後落番去傾計,,又
行左陣,,6點就走LU...........
今日收到好多信呀,,,好HAPI呀******靖怡,,THX你安慰我^^嘉瑤,,好好人呀你!!!! |
| 刊登時間︰2006-05-18 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 17 日 星期三
| |
|
17/5今日好似係乖乖女既生日喎*** |
今日番到去,,同靖怡傾計計,,好悶= =早讀係度寫信.....冇乜野!!!
MATHS***我明左MISS講乜喇終於XD"好HAPI,,好多野都識做,,但係
都有D錯左><
小息***MISS CHAN問我仲有冇事喎,,其實我已經好番好多架
喇,,MISS真係好人^^
戲劇***成班係度反呀SIR,,BB好勁,,呀SIR都冇佢乎,,之後落左去
G02排戲,,牙蚊好激動,,有點怕><我同欣都冇做過野,,我地問金魚
有咩做,,佢又唔答我地,,之後又話我地唔做野

I.S***唔想上呀,,想繼續留係G02排戲.........
LUNCH***同牙蚊,,靖怡,,欣,,金魚,,紅,,琪1齊食飯,,好熱鬧^^不過日日
都係咁架啦= =食完之後去左G02睇人唱歌,,有個人唱得好正呀!!!!
英文***要默書呀><唔識......雞樂係度講笑,,同牙蚊傾計計,,成堂冇
聽過書囉- -
中文***好悶呀,,都冇野做既,,叫靖怡寫信又唔寫.........
週會果段時間落左去禮堂表演,,有D驚,,我地班做得好差呀>< 1I班
冇睇到,,1E班好搞笑,,D男仔係度扮女人= =1A班見到惠,,佢好令
呀,,1L班唔知佢地UP乜= =最後1E班WIN左,,我地上番課室,,放左學
落番禮堂,,去左後台.......唔知邊個激親紅紅,,搞到佢喊
之後同靖
怡落左去買野食,,黎+瑤同郭芷恩黎左,,牙蚊係G02,,我地係出面望
左陣,,就上左去電腦室,,金魚比左D相我地睇,,好嘔呀><之後落番
去,,見到乖乖女,,今日佢生日喎,,靖怡梗係要有番D表示啦XD"之後
係度勁反,,反轉成個學校,,好正呀,,好耐冇試過咁玩喇!!!!!!之後我
地費事阻住靖怡同乖乖女1齊,,咁咪同+瑤,,琪走先囉,,之後去左"北
海道"買腸仔食,,出到去好大風,,條腸吹到就黎跌喇XD哈!!!!!!!之後
大家都走LU******** |
| 刊登時間︰2006-05-17 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 44 | »
|