vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 15
累積人氣: 5629
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 5 月 19 日  星期五晴天  

 

唔開心 感動

今日冇同個乖女番,,,番到去,,要早會喎= =極之無聊.....又悶又HOT

喎****之後要做問卷,,牙蚊偷雞陪我上左去XD

電腦***乖2的我,,MISS問問題,,我就舉手,,但係次次都唔夠時間......

小息***寫信2,,又冇落去................

中文***背書,,唔識,,怕2比MISS罰抄書><

MATHS***成堂寫信,,都冇聽過書

LUNCH***陳淑英話比1次機會我地班,,唔罰我地住,,不過要堂堂都

要9分以上= =好難喎!!!!!!!

綜人***又背書,,都係唔識架......全部都係抄關思謀,,佢好勁呀.....全

部識哂

英文***上左去圖書館借書,,D書好低B呀><之後落番去睇書,,不過

我就傾計囉.........

聯課***未落去果陣,,紅紅話大雄都中意靖怡,,果陣,,我覺得自己好

無用........落到去,,,呆左坐係度,,冇唱過歌,,淨係偷雞係度喊

放學,,我真係忍唔到喇,,爆想大大聲喊出黎,,但係我知1定冇人會理

我..........之後行左好耐,,1直諗緊果件事,,之後同琪,,+瑤係度玩金魚,,

笑死我囉......之後都走喇,,同琪係度笑,,笑,,笑!!!!

心情勁DOWN,,但係聽日可以同+瑤去街街,,開心番D喇!!!!!!!

刊登時間︰2006-05-19 07:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 18 日  星期四晴天  

 

18/5 愉快

今日等左靖怡好耐,,,佢先黎,,之後番學,,今日要上林慕德,,都唔好

笑既........同靖怡係度不停咁傾計,,好快就完左LU- -

英文***又係最開心既1堂喇^^今次終於冇比MISS NEE罰喇,,但係牙

蚊比MISS NEE調左上去前面坐 之後好悶囉= =

小息***好驚囉,,得番我同靖怡2個係課室,,但係我地係度寫信..........

綜人***睇片,,寫信]]]]

中文***勁爆悶,,,MISS問邊個想背書,,冇人背,,MISS好LOW呀!!!!!!!!上

左去圖書館,,成班勁嘈,,陳淑英上左黎,,叫我地LUNCH留係課室等

佢要行樓梯呀......

LUNCH***等左佢勁耐先黎,,,之後行左5次,,佢自己又唔行><

I.S***王穎上左黎,,佢話黃SIR遲D先上黎,,我係度寫信,,差D比MISS

見到呀><黃立堯比MISS罰,,笑到我死呀 黃SIR好遲先黎,,教左好

小野.......

MATHS***MISS CHAN呢2日去左聽講座,,林SIR上我地堂,,佢真係教

得超悶呀,,,區佬勁嘈,,呀SIR叫左陳淑英上黎,,有D人比佢罰,,好慘

呀><但係我冇講過野,.,佢話以後LUNCH要行樓梯

放學LU,,靖怡,,+瑤,,乖乖女係度1齊傾計,,傾傾下喊左出黎,,靖怡1定

知咩事......但係之後就去玩捉迷藏,,好好笑^^之後落番去傾計,,又

行左陣,,6點就走LU...........

今日收到好多信呀,,,好HAPI呀******靖怡,,THX你安慰我^^嘉瑤,,好好人呀你!!!!

刊登時間︰2006-05-18 06:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 17 日  星期三晴天  

 

17/5今日好似係乖乖女既生日喎*** 愉快

今日番到去,,同靖怡傾計計,,好悶= =早讀係度寫信.....冇乜野!!!

MATHS***我明左MISS講乜喇終於XD"好HAPI,,好多野都識做,,但係

都有D錯左><

小息***MISS CHAN問我仲有冇事喎,,其實我已經好番好多架

喇,,MISS真係好人^^

戲劇***成班係度反呀SIR,,BB好勁,,呀SIR都冇佢乎,,之後落左去

G02排戲,,牙蚊好激動,,有點怕><我同欣都冇做過野,,我地問金魚

有咩做,,佢又唔答我地,,之後又話我地唔做野

I.S***唔想上呀,,想繼續留係G02排戲.........

LUNCH***同牙蚊,,靖怡,,欣,,金魚,,紅,,琪1齊食飯,,好熱鬧^^不過日日

都係咁架啦= =食完之後去左G02睇人唱歌,,有個人唱得好正呀!!!!

英文***要默書呀><唔識......雞樂係度講笑,,同牙蚊傾計計,,成堂冇

聽過書囉- -

中文***好悶呀,,都冇野做既,,叫靖怡寫信又唔寫.........

週會果段時間落左去禮堂表演,,有D驚,,我地班做得好差呀>< 1I班

冇睇到,,1E班好搞笑,,D男仔係度扮女人= =1A班見到惠,,佢好令

呀,,1L班唔知佢地UP乜= =最後1E班WIN左,,我地上番課室,,放左學

落番禮堂,,去左後台.......唔知邊個激親紅紅,,搞到佢喊 之後同靖

怡落左去買野食,,黎+瑤同郭芷恩黎左,,牙蚊係G02,,我地係出面望

左陣,,就上左去電腦室,,金魚比左D相我地睇,,好嘔呀><之後落番

去,,見到乖乖女,,今日佢生日喎,,靖怡梗係要有番D表示啦XD"之後

係度勁反,,反轉成個學校,,好正呀,,好耐冇試過咁玩喇!!!!!!之後我

地費事阻住靖怡同乖乖女1齊,,咁咪同+瑤,,琪走先囉,,之後去左"北

海道"買腸仔食,,出到去好大風,,條腸吹到就黎跌喇XD哈!!!!!!!之後

大家都走LU********

刊登時間︰2006-05-17 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]