vicky0828
暱稱: ×﹏`瑤★×*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番日記啦..希望大家...
唔係幾想打日記**
唉,,好唔開心的=((
嗚..冇新電話用T3T
POST相=)
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO'S 願望板=)
BOBO既畫板=)
GAG LEE'S XG=)
JOANNE'S祈願板=)
POON'S XG=)
S!U TONG'S XG=)
TWCPS'S 網頁=)
WAI'S XG=]
YAN相簿
彤彤'S XG=)
金魚個論壇=]
紅'S DIARY=)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 193
今日人氣: 1
累積人氣: 5639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 20 日  星期二晴天  

 

考試要比心機呀!!!! 鬱悶

呢排可能唔打日記架喇,,,BC要考試***專心溫書

呀!!!!!

考試希望各位十卜我啦^^我會比心機的>33<

刊登時間︰2006-06-20 06:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 17 日  星期六晴天  

 

去婆婆度食飯 愉快

今日好早起身,,爸子打比媽子,,問我聽日去唔去搭吊車,,我話左去!!!!!早餐食個公仔面***之後開冷氣``睇電視,,正/\/\午餐食飯盒,,自己落去買,,我買左魚旦呀^^食完之後就溫書!^但係溫溫下訓左--好攰呀訓左1粒鐘,,之後去左媽子RM度溫書,,又有得歎冷氣喇``溫左陣就出去煮野食,,好香呀想快D食,,之後去置樂行街..見到雞泡魚=口=樣衰得很之前仲見到肥婆TIM呀><跟住去探爸子..之後去良景又見到李咏嶬,,今日真見得多人XD之後去左婆婆度,,等左湯勁耐囉/.\佢黎到,,陪左頌玩左陣再勁傾野``玩左陣就食飯LU***食完番RM玩..係度影相,,頌好似唔識影相咁==比湯鬧到佢死之後再同頌玩,,唔係..應該係玩A頌!!玩到痴哂線,,總之好笑啦XDD唔知點解今日覺得湯湯令女左!!!!!!!

刊登時間︰2006-06-17 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 16 日  星期五晴天  

 

今日幾HAPI 愉快

琴日細YAN幫我整日記,,,THX U AR=)今日番左去之後去環保角,,,傾計``

等左勁耐,,先知唔洗早會/\/\早讀冇做過...........綜人:::最後1堂,,,唔知點

解好唔捨得孫老師........又有D想下年都係佢教***溫書,,但係我唔係幾

識,,,仲聽黃狗唱歌,,超好笑呀!!!!!成日都N'歌,,之後MISS孫同我地傾左

陣計就落堂喇,,,佢走之前好想喊架我,,,BC我真係唔捨得佢><小息:::冇

落去,,傾傾下計就完喇......'公民:::又係最後1堂,,,聽狗狗唱歌,,好正喎!!!

我寫信``溫書||*^英文:::好唔想上,,今堂又比個8婆NEE鬧,,狗狗同我串

佢,,,笑鬼死XDD'''LUNCH:::又去WONDERLAND度食,,玩左陣GAME先攞飯,,

食完之後又玩,,玩到過哂鐘XD......MUSIC:::今日考試,,哇,,差唔多落堂先

到我,,,我抽到第1條,,正呀!!!!唱得幾順利,,MISS問既問題我都答岩哂^^

好HAPI*****中文:::考口試,,MISS CHAN突然發神經,,自己走左,,又番黎= =

到我考果陣,,,多左成半MINS,,比MISS話=3=但係佢話唔錯^^放學之後

留係學校玩,,,6點幾走LU/\/\

刊登時間︰2006-06-16 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]