琴日細YAN幫我整日記,,,THX U AR=)今日番左去之後去環保角,,,傾計``
等左勁耐,,先知唔洗早會/\/\早讀冇做過...........綜人:::最後1堂,,,唔知點
解好唔捨得孫老師........又有D想下年都係佢教***溫書,,但係我唔係幾
識,,,仲聽黃狗唱歌,,超好笑呀!!!!!成日都N'歌,,之後MISS孫同我地傾左
陣計就落堂喇,,,佢走之前好想喊架我,,,BC我真係唔捨得佢><小息:::冇
落去,,傾傾下計就完喇......'公民:::又係最後1堂,,,聽狗狗唱歌,,好正喎!!!
我寫信``溫書||*^英文:::好唔想上,,今堂又比個8婆NEE鬧,,狗狗同我串
佢,,,笑鬼死XDD'''LUNCH:::又去WONDERLAND度食,,玩左陣GAME先攞飯,,
食完之後又玩,,玩到過哂鐘XD......MUSIC:::今日考試,,哇,,差唔多落堂先
到我,,,我抽到第1條,,正呀!!!!唱得幾順利,,MISS問既問題我都答岩哂^^
好HAPI*****中文:::考口試,,MISS CHAN突然發神經,,自己走左,,又番黎= =
到我考果陣,,,多左成半MINS,,比MISS話=3=但係佢話唔錯^^放學之後
留係學校玩,,,6點幾走LU/\/\ |