今日打左鐘先上課室`SO好迫-V-上到去,,我地班好遲先開門!!2D班成日
冇老師果陣都開到門既*
- ENG 本身以為係番我地課室上堂`點知又去左401,,之後教書*我仲發緊夢TIM*
MISS講WB啦,,成班得我1個冇做連線個PART,,好樣衰呢`
- 電腦 上左電腦室,,MISS開唔到門-0-好搞野,,有人話"MISS,,你係咪用錯左屋企
鎖匙呀?"哇笑死我呀XDD之後好采有MISS幫我地開左姐,,,如果唔係要係果度企
足1堂呀/.\之後要打字,,中文N'英文啦`之後咪
睇SOU:P個XG囉!!落堂了**英文第1次打左16個字,,但係唔記得同MISS
講,,搞到我又要打多次- -好采果次打到18個姐*中文仲開心,,,打到21個^^`
- 小息 冇落去呀,,留左係課室背書*
- 中文 默書=....................................=要背第3段,,但係我只溫左第2段-3-之後,,好快落堂`
- P.E 換333,,之後同CARMAN N'媚1組,,,,打排球`打到我隻手超痛-_____-`
- LUNCH 食完就上去搵黃姑,,,幫佢整壁報,,之後邵美琪同盧嘉麒入左黎`講D野超
搞野XD*之後好遲先上去,,
- I.S 比呀SIR啤-0-"之後聽書,,好乖呀!!!!!鄭詠心成日叫我忍住笑,,但係我次次都
笑左*
- 統評 又係悶既1堂,,MISS又講鬼故-V-
- 放學 同媽媽上左去圖書館玩電腦,,,,之後落去買野食`我地諗住搭LIFE啦,,點知- -
我地"運"FIFE呀,,,嚇死媽媽喇-口-我都好驚,,好采之後冇事咋*食食食`食完先再上
番去,,之後玩玩玩 `玩多陣又走LU,,,番屋企途中`又諗起1D不愉快既野T^T喊了,,真的
哭了** |