2006-10-17
今日,,,,好X悶,,,,
游游*要考鋼琴果D野,,
SO,,上就冇返到學,,,
我諗佢一定得既,,,
有我既支持,,哈哈
放學留左係學校溫書,,
但係其實係係度睇雜誌同傾計,,
5點鐘倒就走LU~~
今日同貞*一齊走,,,
同佢同琴}},,,一齊行去新港城搭808,,
英英///都有行,,但係佢行到一半就走左,,,
之後陪琴*搭808,,
我地又行返去對面搭808,,
勁多位WO,,傾下計咁,,
就到左屋企LU~~
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 59 | »