今日,,,貞*同我一齊搭89d,,
好似係佢第一次搭,,,
果個通識個牙sir勁x囉~!!
話我地抄功課,,
so,,要我地罰抄同扣操行分2分...
抄到我short short地,,
小息抄,,上電腦堂又抄,lunch又抄,,,
抄到死死下,,,,,
電腦堂,,同貞*互打,,隻手*損*左,,
整到個頭成個ding婆咁,,,,,
不過佢好好人,,
做電腦果d野幫我做,,
叫我快d抄左d野先,,,,
真係好好人,,,
lunch果陣,,一邊食一邊係度抄,,
叫肥杏幫我去buy野,,,,<<好人
邊抄邊係度傾計,,
最尾果度,,,莊記幫我抄,,好人,,,
抄到勁勁快wor佢~~
之後係度傾有關肥杏d野,,,
唔係講d衰野,,,
佢都係係度同我地一齊傾,,,
之後上410上數學,,,
果個李國7好似惡左好多,,,
我同肥杏係度傾計,,,
佢講左d野,,唔記得左,,
但係係話緊我地2條友,,,有d瘀,,,
睇報紙,,見後面條友同佢側邊果個係度睇d人名
睇到好入神,,,,問下佢地la,,之後就知咩事,,,
我地仲搵到英英個名,
一樣寫法,,但絕對唔係佢黎既,,
連恩恩都有,,,笑死,,,
之後係105上數學果陣,,,
同肥杏傾左好多野,,,,
佢話某人個頭好大,,,睇下睇下,,,真係好大,,,勁笑,,
上英文堂,,唉,,唔係miss chan,,
佢今日開始放產假,,,
代課果個係勁老law~~
仲要學人化晒裝,,,勁樣,,,
上堂又悶,,做埋低b野,,
我比佢抽中左,,出去串字wor~~
勁悶,,,,成堂差唔多係度訓教,,,
前面條友夠高,,可以傘住,,,
好快咁,,,,就放學lu~~!!
|