肥杏生日快樂,,
又大一歲lu,,,唔好再咁低b la,,知冇,,,
算,,,總之生日快樂,,,la
今日同肥杏,,游游,莊記,,,,,,,一齊食lunch,,
係度講一個人d野,,
話佢好扮野,好樣衰等等la...
勁激動ar....
放學,,游游叫我等埋佢,,一齊放學...
等到5點ar,,真係覺得自己好好人,,,
走果陣時,,,,見到林婉婷,,林彥圴,,
同佢地企係公園對出..
係度傾左勁耐,,,
話題都係關於一個有體臭既人,,,
又肥,,又77,,又賤,,,又懶串果個人,,,
傾到6點先走人,,,
期間狂餵d野食俾d死蚊食,,,,橙橙,,,,
返到樓下,,又同游企住係度傾計,,,,
傾到有少許激動,,佢同我,,
最尾有少少想cry,,,
我就話返屋企,,,廢事俾人見到,,,,,,,
返到去都就黎食蚊蚊lu,,,,,
|