唉...
D大人真係煩呀-.-
感大個人仲係到發細路仔俾氣=.=
一個發完又一個...
真係比我地D細路仲無聊,,,,
佢地以經為左件事吵左2日啦-.-
日日都係到拉我落水,,,
動不動就搵野話我= ='''
唉...
做佢地個女真慘-33333-''
如果佢唔再吵你地話幾好呢=﹏=''
日子都好過D呀-0-
最小我做GE野..
佢地都唔會再動不動搵究話我先啦-3333-
唔知佢地仲要吵到幾時呢- -??
希望快D完啦....
是關日子真係唔好過呢∼∼∼∼
ps: 溫Account就溫死啦-0-’’
希望聽日識做哂啦>.<”
|