報 時 : 今 日 係 2007 年 12 月 14 日
今日係調左位之後ge第3日呀-0-
無咩慣唔慣ge感覺....
只係e家坐係我個邊d同學仔膠膠地咋@v@....
係地諗住係星期一個時呢...
拎xx番黎學校到著呀....
佢地仲叫我加入tim~
不過我唔理佢地呀=v=''
仲有呀..仲有呀...><
星期一就係捐血日啦....><""
淆淆淆.....
淆到嘔呀><''
個張回條我一定唔會比爸爸簽名呀><v(講笑..)
嘿...(逃逃逃...)
∼完∼
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 56 | »