最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 12 月 14 日

 
 

今日係調左位之後ge第3日呀-0-

無咩慣唔慣ge感覺....

只係e家坐係我個邊d同學仔膠膠地咋@v@....

係地諗住係星期一個時呢...

拎xx番黎學校到著呀....

佢地仲叫我加入tim~

不過我唔理佢地呀=v=''

仲有呀..仲有呀...><

星期一就係捐血日啦....><""

淆淆淆.....

淆到嘔呀><''

個張回條我一定唔會比爸爸簽名呀><v(講笑..)

嘿...(逃逃逃...)

 

 

∼完∼

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 56 | »