今日..
我同左我爸爸去左睇e生...
1:30pm去到..
睇1:45pm...
點知..
頂佢...
2點30pm先到我呀爸= =凸..
等我係個到訓左30min...
睇完e生..
爸爸佢去左拆線...
我就同佢去左掛號拎藥...
之後又有一d要睇e生..
同e生傾計個d活動,,,
來來去去感做左好幾次..
我係到倍爸爸睇e生時訓左大約90min...
e次係我等一次睇e生(倍呀爸)睇得感奈ge一次..
整整睇左4個鐘= =''
哈!!!
我係咪好勁呢!?
我知係嫁啦= ='''
睇完之後睇同爸爸東去去西去去..
東搞搞西搞搞..
搞搞下就由5點幾搞到7點先番到屋企樓下= =''
~完~
=∼= 攰死左lo -3-v
|