∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
今日放學...
我聽左一個電話...
點知...
係打錯...
感我咪算lo..
點知佢仲打左第2個...
我又同佢講..
[[你打錯啦...我e到係e個人呀...]]
之後我就cut左佢線啦....
點知...
又過左5min左右...
佢又打番..
我咪又同佢講..
[[[你打錯啦...你可能比你d fd玩左呀- -'']]
之後我又cut左佢啦....
但係...
又過左3-4min左右...
佢又打黎...
之後我都火都黎理....
就同佢講...
{{{你無野呀..
.都話左你打錯lo...
你仲打過黎做咩...
你比人玩左啦傻仔...(佢係男呀-0-)
好心你啦...
查清楚先好打黎啦...
唔通你打黎博鬧咩- -..??
我知你有可能真係打黎博鬧....
但係我無d感ge心情去鬧你呀- -..
好心你醒小小啦...!!!!!}}}
之後又再cut左佢啦...
跟住無再打黎囉-﹏-...
wakaka...
∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
娟娟姐呀...+0+!!!我地級級花...(按住個心到講.= =””)
|