∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
今日係我地學校旅行ge日子呀-0-''
去到ocaean park.
我同冰冰...陸文...雞行..
一行4人一齊去左玩@v@..
我地第一個玩ge係越礦飛車..
玩左2次- -''
玩到我淆曬= =''
無計..
去左感多次...
第一次玩..
因此我淆左- -''
之後去左玩滑浪飛船...
玩左1次- -''
d33....
玩左感多game..都係摩天輪最好玩...-v-..
d風吹過黎好正..>v<
我地玩到3:30要去集合...
點知..
我地4:00先到集合合..
miss lok lok睇到我地之後..
都唔知好笑都好嬲好,,,'''
由於車車咪到..
我就同d朋友仔影相相啦@v@v
∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼*∼
|